چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۷۰۵
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

فکرشهر: اتاق اصناف مرکز استان بوشهر و کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) این شهر مسابقه "یک دانش آموز، کنار یک شغل" برگزار کردند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، معاون اتاق اصناف استان بوشهر روز پنجشنبه در این آئین گفت: این مسابقه با هدف آشنایی دانش آموزان با مشاغل مختلف و معرفی برخی از شغل‌هایی که کمتر با آن برخورد داشتند با پیشنهاد کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) برگزار شده است.

سعید مفتخر افزود: در این مسابقه دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی حضور دارند و در آثار ارسالی خلاقیت، زیبایی، جسارت و شناخت به وضوح قابل مشاهده است.

مدیر کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) شهرستان بوشهر نیز هدف از برگزاری این مسابقه را حضور دانش آموزان در محل شغل‌های مختلف، گفت و گو با صاحبان مشاغل و آشنایی با صنف‌های مختلف عنوان کرد.

غلامرضا احمدی اضافه کرد: مسابقه در کنار یک شغل شاید جرقه‌ای برای مشخص کردن علاقه مندی دانش‌آموزان از یک شغل و انتخاب آن برای آینده‌ است.

مدیر کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: ۱۳۲  اثر در ۲ بخش عکس و فیلم از همه مقاطع تحصیلی دانش‌آموزی به دبیرخانه مسابقه ارسال شده و این آثار در ۲مرحله مورد داوری قرار می‌گیرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر