سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۸۷۶
شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶

فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: براساس ۲ تفاهم نامه این بنیاد و سازمان مدیریت و برنامه ریزی و کمیته امداد و بنیاد مستضعفان امسال یکهزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی و ۶۴۰ واحد نیز برای محرومان بی بضاعت در شهرهای کمتر از ۲۵ هزاز نفر جمعیت این استان احداث می‌شود.

به گزارش فکرشهر، حمید حیدری بریدی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده یکهزار و ۵۰۰ واحد از این خانه‌ها در روستاها با زیربنای هر یک ۳۵ تا ۷۰ متر مربع است که  برای احداث آنها ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد پنج درصد و ۳۰ میلیون تومان نیز کمک بلاعوض پیش بینی شده‌است.

ویاضافه کرد: واحدهای مسکونی ویژه محرومان برای متقاضیانی است که فاقد مسکن مناسب یا دارای مسکن فرسوده و غیر مقاوم هستند و بضاعت مالی برای احداث ندارند، می‌شود.

وی اظهار کرد: همچنین از محل تفاهم نامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد و بنیاد مستضعفان نیز ۶۴۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر برای استان بوشهر پیش بینی شده‌است.

حیدری بریدی یادآور شد: برای احداث این واحدهای مسکونی ۸۵ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی پیش بینی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: براساس آمارها از سال ۹۲ تا ۹۹، در مجموع ۹۸۷ واحد مسکونی ویژه محرومان برای قشرهای کم درآمد در حوزه شهری و ۲۷۶ واحد مسکونی نیز برای مددجویان بهزیستی دارای  ۲ معلول به بالا توسط بنیاد مسکن در استان بوشهر احداث شده‌است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر