دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۰۲۶
دوشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

فکرشهر: فرماندار بوشهر روند واکسیناسیون در این شهرستان را مطلوب دانست و گفت: با گسترش پوشش واکسیناسیون، شاهد کاهش فوتی‌ها خواهیم بود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عباس جمشیدی بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از مرکز تزریق واکسن در سالن کوثر بوشهر اظهار داشت: بوشهر از لحاظ میزان ابتلاء به کرونا در شرایط نامطلوبی قرار دارد می‌طلبد همگان برای قطع زنجیره ویروس تلاش کنند.

وی اضافه کرد: عده‌ای با عادی انگاری کرونا اقدام به برگزاری مراسم با تعداد بالا می‌کنند که در چنین شرایطی در پیش گرفتن این روند منطقی نبوده و جان شهروندان را به مخاطره می‌اندازد.

فرماندار شهرستان بوشهر بیان کرد: در بازدید صورت گرفته از مرکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا در بوشهر روند تزریق واکسن به افراد ۶۵ سال به بالا مطلوب ارزیابی شد.

جمشیدی به اهمیت واکسیناسیون اشاره کرد و ادامه داد: با افزایش تزریق واکسن رفته رفته میزان فوتی‌های ناشی از کرونا روند کاهشی خواهد گرفت.

وی بیان کرد: عمده فوتی‌های کرونا در شهرستان بوشهر افراد سن بالا بوده که پیش بینی شده با تزریق گسترده واکسن شیوع آن به حداقل برسد.

جمشیدی ادامه داد: با همه این شرایط در مقطع کنونی مهم‌ترین راهکار برای در امان ماندن از کرونا انجام پروتکل‌های بهداشتی و بویژه رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر