سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۱۸۷
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

فکرشهر: مدیر کل اوقاف وامورخیریه استان بوشهر گفت: چهل و چهارمین دوره مسابقه‌های قرآن کریم در مرحله شهرستانی به صورت ویدئویی از امروز آغاز و تا ۲۵ تیر ماه ادامه دارد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور روز پنج‌شنبه در این ارتباط افزود: مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور ۵۵۳ نفر شرکت کننده در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق، ترتیل و اذان در ۲ گروه برادران و خواهران بالای ۱۸ سال به صورت ضبط ویدئویی برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقه‌ها به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی پیش‌گیرانه و سرعت بخشی به روند مسابقه به جز شهرستان بوشهر به صورت ضبط ویدئویی انجام و سپس در مرکز استان داوری شده و نتایج آن به اطلاع شرکت کنندگان می‌رسد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: رقابت‌ها در رشته‌های دعا خوانی و هم‌خوانی وهم‌سرایی قرآن کریم مرحله شهرستانی ندارد و در مرحله استانی اجرا می‌شود.

اسماعیل‌پور افزود: مسابقه تفسیرعمومی قرآن کریم نیز ۱۳ مرداد به صورت برخط برگزار می‌شود که بستر اینترنتی آن در آینده به اطلاع شرکت‌کنندگان می‌رسد.

وی یادآور شد: شرکت‌کنندگان این رشته منابع آزمون که تفسیر سوره نور است را از سایت اینترنتی www.quraniran.ir دانلود کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر عنوان کرد: ۶۳ نفر شرکت کننده گناوه  از ساعت ۷:۳۰ و ۴۵ شرکت کننده شهرستان دیلم از ساعت هشت صبح امروز به ترتیب در امام زاده سلیمان بن علی (ع) و مسجد نور به رقابت می‌پردازند.

اسماعیل‌پور ادامه داد: فردا جمعه ۶۷ شرکت کننده دشتستانی و ۶۹ شرکت کننده از شهرستان‌های کنگان، دیر و عسلویه به ترتیب در محل مسجد وحسینیه امام حسین (ع) برازجان و حسینیه شهید هاشمی کنگان با هم رقابت می‌کنند و ضبط ویدئویی۶۰ شرکت کننده شهرستان جم نیز در محل فاطمیه شهرک توحید شهر جم انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین ۱۰۷ شرکت کننده  از شهرستان دشتی و تنگستانی ساعت هشت و ۱۰ صبح  ۲۴ تیر ماه در مسجد و حسینیه جامع شهرخورموج و موسسه قرآنی حکمت اهرم باهم به رقابت می‌پردازند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: ۱۳۱ شرکت کننده بوشهری در بخش خواهران ساعت هشت صبح بیست و چهارم و در بخش برادران بیست و پنجم تیر ماه در در نمازخانه اداره کل اوقاف این استان با هم رقابت می‌کنند.

اسماعیل‌پور یادآور شد: شمار شرکت کنندگان چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم نسبت به دوره قبل در استان بوشهر هشت برابر افزایش داشته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر