پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۳۶۹
يکشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷

فکرشهر: معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در سه ماه نخست امسال، بیش از هزار پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر تشکیل شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، رضا جمالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان در استان بوشهر، نظارت بر نحوه عرضه کالا و خدمات به صورت جدی در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری ۲۲ هزار فقره بازرسی از نحوه عرضه کالا و خدمات اصناف استان بوشهر انجام شده است که دارای افزایش ۱۶ درصدی نسبت به سال قبل است.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل هزار و ۹ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ۱۰۰ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال شده است.

وی از انجام ۷۴۵ مورد گشت مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط طی این مدت خبر داد و اضافه کرد: این گشت‌ها منجر به تشکیل ۵۸۷ فقره پرونده تخلف به ارزش هشت میلیارد و ۵۰۸ میلیون ریال شده است.

جمالی ادامه داد: در راستای مقابله با پدیده قاچاق در سطح عرضه در سه ماه نخست امسال دو هزار و ۳۱۰ مورد بازرسی صورت گرفته و منجر به تنظیم ۴۲ مورد صورتجلسه کشف کالای قاچاق به ارزش ۳۵۶ میلیون ریال شده است.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: این پرونده‌ها به منظور رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر