چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۴۶۶
دوشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵

فکرشهر: دبیر کمیته اجرایی تست انسانی واکسن کوو ایران برکت در بوشهر گفت: مطالعه بالینی واکسن کووایران برکت با تزریق دوز دوم واکسن این  واکسن، به هزار و ۵۰۰ داوطلب این استان در حال اجرا است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، امیرحسین دارابی بیان کرد: در ادامه فاز سوم مطالعه بالینی اولین واکسن ایرانی کرونا، تزریق دوز دوم واکسن کووایران برکت، در استان بوشهر به داوطلبان در حال انجام است.
 
وی افزود: در نوبت اول فاز سوم مطالعه بالینی واکسن کووایران برکت، این واکسن به هزار و ۵۰۰ نفر تزریق شده است.
 
مجری طرح آزمایشی واکسن ایرانی برکت در استان بوشهر عنوان کرد: در نوبت دوم این طرح مطالعاتی که تا ۲۷ تیر در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه دارد، با هزار و ۵۰۰ نفری که دوز اول را دریافت کرده‌اند تماس گرفته می‌شود و دوز دوم این واکسن تزریق می‌شود.
 
وی ادامه داد: فاز سوم طرح ملی واکسن ایرانی برکت با تزریق به نخستین گروه از داوطلبان شرکت در این طرح تحقیقاتی، ۱۵ خرداد۱۴۰۰، به شکل رسمی آغاز شد.
 
دکتر دارابی با تشکر از استقبال داوطلبان از این طرح ملی گفت: نخستین گروه از داوطلبان ۱۳ خرداد با حضور در محل اجرای طرح، انجام آزمایش‌های لازم و تکمیل فرم‌های ثبت‌نام، درباره مراحل اجرای طرح آموزش دیدند.
 
وی افزود: با آماده سازی زیرساخت‌های لازم، مجموعه کلاس‌های زنده‌یاد دکتر سید علی طبیب واقع در بخش مرکزی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به عنوان محل اجرای این طرح ملی در نظر گرفته شده است.
 
دبیر کمیته اجرایی تست انسانی فاز سوم کار آزمایی بالینی برکت در استان بوشهر عنوان کرد: مطالعه بالینی واکسن کووایران برکت جدا از سند ملی واکسیناسیون و واکسیناسیونی است که اکنون در استان و در گروه‌های سنی مختلف انجام می‌گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر