شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
سردار عباس زاده تشریح کرد:
فکرشهر: وی ادامه داد: این افراد بعد از انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجویی های علمی و اطلاعاتی قرار گرفتند و تا کنون به 11 فقره سرقت طلا از منزل در سطح شهر بوشهر که اغلب همراه با...
کد خبر: ۹۴۰۳
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۰

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس در عملیاتی هوشمندانه و ویژه اعضای یک باند چهار نفره سارقان را که از منازل در سطح شهرستان بوشهر طلا و زیورآلات سزقت می کردند، شناسایی و دستگیر کرد.

به گزارش فکرشهر، پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان بوشهر یکشنبه به نقل ازسردار حیدر عباس زاده اعلام کرد: در راستای وقوع چند مورد سرقت طلاجات منزل در سطح شهرستان بوشهرتیم های عملیاتی پلیس آگاهی ،امنیت عمومی و کلانتری های سطح این شهرستان بایک دستور کار مشخص ومشترک عملیات شناسایی متهمان ذکر شده را در دستور کار خود قراردادند.

وی اظهار کرد: چهار روز پیش یک تیم گشتی پلیس به یک دستگاه خودرو با پلاک مشکوک به همراه چهار سرنشین مظنون و آنها را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار داد.

عباس زاده با اعلام اینکه حرکات غیر معمول و رفتار نامتعارف این افراد منجر به عملیات پلیس و دستگیری آنان شد، افزود: متهمان که چهار نفر بودند غیر بومی و از اهالی یکی از استانهای غرب کشور بوده و ابزاری مانند پیچ گوشتی بزرگ،اشکانه اشک آورو یک عدد قلم چکش به همراه داشتند.

وی ادامه داد: این افراد بعد از انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجویی های علمی و اطلاعاتی قرار گرفتند و تا کنون به 11 فقره سرقت طلا از منزل در سطح شهر بوشهر که اغلب همراه با تخریب بوده اعتراف کرده اند.

عباس زاده گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با مراجع قضایی بازسازی صحنه سرقت با حضور مالباختگان و شاکیان توسط پلیس آگاهی در حال انجام است.

وی افزود: این متهمان به سرقت در استانهای البرز،همدان و لرستان نیز اعتراف کرده اند و جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر