جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۸۳۵
شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵

فکرشهر: مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: در زمان حاضر ۱۲۰ زندانی جرائم غیرعمد با ۶۰ میلیارد تومان بدهی چشم انتظار نگاه مهربانانه و کمک خیران هستند.

به گزارش فکرشهر، سید اسماعیل موسوی درگفت وگو با ایرنا افزود: تمام این زندانیان مرد هستند و براساس بررسی انجام شده یک سوم این افراد هر کدام با ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان می‌توانند آزاد شوند.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون مردم نیکوکار استان بوشهر در مناسبت‌های مختلف به خصوص در تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان مبلغ ۲ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی کمک کرده‌اند. 

موسوی ادامه داد: با این مبلغ کمک خیران زمینه آزادی ۱۵۸ زندانی جرائم غیر عمد مالی در استان بوشهر فراهم شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر نفقه، مهریه، چک‌های غیر کلاه‌برداری، حوادث کارگاهی و تصادف را از جمله جرایم غیرعمد مالی معرفی کرد.

موسوی اضافه کرد: ماه محرم فرصت مناسبی برای بهره‌مندی از کمک‌های مردمی و جذب مشارکت‌ها برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به شمار می‌رود و انتظار می‌رود در این ۲ ماه زمینه آزادی تعدادی از این مددجویان فراهم و به آغوش گرم خانواده بازگردند.

وی یادآورشد: در همین راستا پویش هر هیات مذهبی، آزادی یک زندانی در استان بوشهر ایجاد شده و انتظار می‌رود با توجه به شرایط سخت کرونایی و ممنوع شدن توزیع نذری، نذر مردم و خیران شکل جدیدی به خود بگیرد و به سمت آزادی این زندانیان گرایش پیدا کند.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر هدف این ستاد را کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شامل دیه، چک غیر کلاهبرداری، نفقه و مهریه عنوان کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر