يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۰۹۸
چهارشنبه ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵

فکرشهر: همزمان با دومین روز از گرامیداشت هفته دولت ۶ پروژه گردشگری با ۳۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در استان بوشهر مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سکینه سالاری روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این پروژه‌ها شامل سفره خانه سنتی اشن، هتل آپارتمان فانوس، هتل سنتی ریحان، دفاتر خدمات مسافرتی چترسحر و نگین گشت و اقامتگاه بوم‌گردی شیلو است.

وی بیان کرد: یکی از شاخصه‌های بارز حوزه گردشگری ایجاد اشتغال پایدار است که با فعالیت این مراکز به طور مستقیم برای ۴۶ نفر فرصت شغلی فراهم می‌شود.

سالاری با بیان اینکه تمام پروژه‌های گردشگری با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی شده است اضافه کرد: اجرای این پروژه‌ها به توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان کمک کند.

وی با اشاره به اینکه در۲ سال اخیر شمار هتل‌ها و مراکز اقامتی از ۱۸ به ۲۵ مرکز افزایش یافته است اضافه کرد: با برنامه ریزی انجام شده ۱۰ اقامتگاه بوم‌گردی و خانه مسافر تا پایان سال به واحدهای اقامتی این استان افزوده می‌شود.

سالاری یادآورشد: در زمان حاضر پنج هزار تخت در واحدهای اقامتی استان بوشهر وجود دارد که با توجه به پروژه‌های در دست اجرای این استان ۵۰۰ تخت دیگر نیز به این ظرفیت‌ها اضافه خواهد شد.

وی گفت: استان بوشهر ۶۰ بوم‌گردِی، ۲۵ هتل و هتل آپارتمان، ۱۲ مهمان‌پذیر، ۳۷ آژانس مسافرتی و ۲۵ راهنمای گردشگری دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر