دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۴۱۸
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱

فکرشهر: سومین یادواره و بزرگداشت ۱۵ شهید ترور استان بوشهر همزمان با سالروز شهیدان رجایی و باهنر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر یکشنبه‌شب در سومین یادواره شهدای ترور استان بوشهر اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر در شاخص‌های رفتاری، شخصیتی و خدمتگزاری دارای برجستگی‌هایی هستند که باید از آنان الگو گرفته شود.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی با بیان اینکه شهیدان ترور همواره ولایت‌مدار بودند خاطرنشان کرد: شهید عاشوری علمدار انقلاب اسلامی در استان بوشهر، ولایتمداری، دین‌داری و مردم‌داری از بارزترین ویژگی‌های این شهید والامقام است.

وی با اشاره به وجود ۱۵ شهید ترور در استان بوشهر عنوان کرد: استان بوشهر از زمان شهید رئیس‌علی دلواری تا دوران کنونی شهدایی همچون حجت‌الاسلام عاشوری، حجت‌الاسلام محمد حسن ابراهیمی و صادق گنجی تقدیم کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به روش‌های گوناگون شخصیت‌ها و مسئولان را به شهادت می‌رسانند.

وی بیان داشت: شهید رئیس‌علی دلواری سردار بزرگ مبارزه با استعمار وقتی دشمن توان مقابله با این رزمنده دلاور نداشت از روش ترور استفاده کرد و وی را به شهادت رساند.

جمالی با اشاره به اینکه سردار قاسم سلیمانی به دستور رئیس جمهور آمریکا به شهادت رسید تصریح کرد: این رزمنده ولایی ناجوانمردانه به دستور مستقیم رئیس جمهور وقت آمریکا با ترور به شهادت رسید.

وی شهید سلیمانی را نماد عینی دیانت و سیاست با محوریت ولایت دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با ۱۶ هزار شهید ترور، اصلی‌ترین قربانی تروریسم استکبار جهانی و ایادی آن است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر