سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دیر یک محموله قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال را در یک دستگاه تریلر کشف و ضبط کردند.به گزارش فکرشهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار 'حیدر عباس زاده' یکشنبه افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دیر در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با متخلفان در حین کنترل خودروهای عبوری در محور موصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیون تریلر اف اچ مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
کد خبر: ۹۵۶۳
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دیر یک محموله قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال را در یک دستگاه تریلر کشف و ضبط کردند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار 'حیدر عباس زاده' یکشنبه افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دیر در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با متخلفان در حین کنترل خودروهای عبوری در محور موصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیون تریلر اف اچ مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی گفت: در بازرسی از آن تعداد 12پالت پنل گچی فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف و ضبط شد که در همین راستا یک نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهرخاطرنشان کرد:گسترش قاچاق اثرات منفی بر تولید داخلی داشته و امنیت اقتصادی را در جامعه برهم می زند به همین علت پلیس مصمم است تا با متخلفان اقتصادی برخورد قاطع و قانونی داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر