يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دشتی و گردشگری استان بوشهر گفت: ۳۰۰ اثر ثبت شده ملی در استان بوشهر وجود دارد.به گزارش فکرشهر، ابراهیم فروزانی صبح دوشنبه در آئین کلنگ‌زنی مرکز فرهنگی و پارک - موزه شعر ادب دشتی اظهار داشت: این پروژه شامل ساختمان اداری، ساختمان موزه و محوطه سازی است که به زیباترین شکل ممکن ساخته می شود.وی با اشاره به اینکه زیر بنای این پروژه یک‌هزار و ۱۳۱ متر مربع است، افزود: هدف ما صرف ایجاد یک کار عمرانی  نیست بلکه باید شاهد رونق دوباره فرهنگ، ادب، شعر، حماسه و معنویت باشیم.
کد خبر: ۹۵۹۴
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۴

فکرشهر: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دشتی و گردشگری استان بوشهر گفت: ۳۰۰ اثر ثبت شده ملی در استان بوشهر وجود دارد.

به گزارش فکرشهر، ابراهیم فروزانی صبح دوشنبه در آئین کلنگ‌زنی مرکز فرهنگی و پارک - موزه شعر ادب دشتی اظهار داشت: این پروژه شامل ساختمان اداری، ساختمان موزه و محوطه سازی است که به زیباترین شکل ممکن ساخته می شود.

وی با اشاره به اینکه زیر بنای این پروژه یک‌هزار و ۱۳۱ متر مربع است، افزود: هدف ما صرف ایجاد یک کار عمرانی  نیست بلکه باید شاهد رونق دوباره فرهنگ، ادب، شعر، حماسه و معنویت باشیم.

فروزانی ادامه داد: با توجه به ویژگی‌ها و ظرفیت‌های شهر خورموج طرح پارک موزه مجدد طراحی و وقت بیشتری به این کار اختصاص داد شده است.

وی با تقدیر از فرماندار دشتی بیان کرد: انصافا غلامرضا مهرجو نسبت به دیگر فرمانداران استان توجه ویژه ای به گردشگری داشته که از حمایتهای بی دریغ ایشان تقدیر وتشکر می شود.

فروزانی ادامه داد: تلاش ما این است که این مرکز را به عنوان مرکز شهر خورموج باشد و دشتی را با کمک همدیگر به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی از حمایت های نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تقدیر وخاطر نشان کرد: شهرستان دشتی دارای ظرفیت و پتانسیل های فروانی در زمینه های مختلف است که از این فرصت و تاریخ غنی به نحو مطلوب استفاده کرد.

فروزانی بیان کرد: در حال حاضر ۳۰۰ اثر ثبت شده ملی در استان وجود دارد که ما باید بتوانیم به خوبی این آثار را معرفی و از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

لازم به ذکر است که در این آئین عملیات اجرایی مرکز فرهنگی و پارک- موزه شعر ادب دشتی با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال آغاز شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر