دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ ظهر امروز رخ داد:
فکرشهر: بالافاصله بعد از وقوع حادثه، اورژانس شهری دیلم و اورژانس بیمارستان این شهر و آمبولانس فعال هلال احمر به محل اعزام شدند که...
کد خبر: ۹۶۱۸
سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۱

فکرشهر: تصادف زنجیره ای 6 خودرو در محور دیلم ـ بهبهان، 4 کشته و مصدوم بر جای نهاد.

به گزارش فکرشهر، ساعت 11:32 دقیقه ی پیش از ظهر امروز، سه شنبه، 21 بهمن ماه 93، برخورد زنجیره ای 6 دستگاه خودرو در کیلومتر 8 محور دیلم ـ بهبهان به مرگ یک نفر و مصدومیت 3 شخص دیگر منجر گردید.

مسئول ستاد عملیات بحران مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان بوشهر با تایید این خبر به فکرشهر گفت: گرد و غبار و طوفان شدید و در نتیجه کاهش دید رانندگان این محور باعث گردید که 3 دستگاه خوردوی پژو، 2 دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه کامیون به صورت زنجیره ای به هم برخورد کنند.

سید مجید حسینی افزود: بالافاصله بعد از وقوع حادثه، اورژانس شهری دیلم و اورژانس بیمارستان این شهر و آمبولانس فعال هلال احمر به محل اعزام شدند که متاسفانه یکی از حادثه دیدگان قبل از رسیدن اورژانس فوت نمود.

وی اضافه کرد: مصدومین حادثه نیز به بیمارستان منتقل شدند که حال آنان وخیم گزارش نشده است.

به گزارش فکرشهر، محور دیلم ـ بهبهان نیز یکی از مسیرهای پر خطر منطقه است که در راستای مسیر برازجان ـ گناوه ـ دیلم قرار دارد و گرد و خاک این روزهای منطقه نیز باعث گردیده میزان تصادفات منجر به فوت این محور افزایش یابد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر