پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ راهپیمایی بزرگ 22 بهمن ماه در دشتستان برگزار شد؛
فکرشهر : امروز 22 بهمن 1393، همزمان با سراسر کشور، مردم شهر ها و روستاهای دشتستان نیز سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن را گرفتند...
کد خبر: ۹۶۲۴
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۵

فکرشهر ـ فاطمه احمدی پور: امروز 22 بهمن 1393، همزمان با سراسر کشور، مردم شهر ها و روستاهای دشتستان نیز سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن را گرفتند.

به گزارش خبرنگار فکرشهر، بر همین اساس اقشار مختلف مردم برازجان اعم از زن و مرد، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو، طلبه و سرباز، کارمند و کارگر، بازاری و هنرمند و ورزشکار و.... فاصله ی میدان 17 شهریور تا شهید چمران این شهر را پیمودند و با شعارهای "الله اکبر"، مرگ بر آمریکا"، مرگ بر اسراییل" و "مرگ برانگلیس" حمایت خود از نظام و انقلاب را نشان دادند. 

فرماندار دشتستان در این آیین گفت: هرساله این مناسبت فرخنده و خجسته، نماد ملی و تجلی گاه حماسه مردم است که صمیمانه آن را تبریک و تهنیت عرض می کنم.

ارسلان زارع یادآورشد: انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین انقلاب بود که بر پایه ایدئولوژی توحیدی، مردم سالاری دینی، اتحاد و انسجام ملی با رهبری امام خمینی (ره) به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران سرافراز و مقتدر در جهان مسیر ترقی، بالندگی و شکوفایی خود را با پشتیبانی بی نظیر این ملت و رهبری مدبرانه ی رهبر معظم انقلاب و همدلی همه قوا و مسولیین می پیماید.

فرماندار دشتستان هدف امروز مردم ایران و دولت تدبیر و امید را شکوفایی و توسعه همه جانبه کشور، اهتمام ورزیدن به بنیادهای انقلاب اسلامی، تامین منابع ملی، مبنا قراردادن قانون اسلامی، پرهیز از برداشت ها و تعبیر های ناسازگار با روح و نص صریح قانون و کوشش برای تقویت وحدت، اتحاد و انسجام ملی و در نتیجه اقتدار شکوهمند نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: حضور مردم قهرمان دشتستان در این راهپیمایی باشکوه علاوه بر پیام های ملی و بین المللی برگزاری جشن بزرگ دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی ایران در ابعاد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز می باشد.

دکتر زارع اضافه کرد: ما خرسندیم که بحمدالله با همکاری شما مردم عزیز برازجان توانستیم امسال در دهه مبارک فجر 179 طرح عمرانی و اقتصادی به بهره برداری برسانیم و امروز مردم سلحشور شهر برازجان و تمامی شهرها و روستاهای استان بوشهر با حضور با شور و نشاط خودشان نشان دادند که باهم متحدند و در این راستا گامی دیگر در مسیر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران برداشتند.

وی اضافه کرد: این گام آن ها نشان دهنده ی تکبیر پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی ایران، امام راحل، مقام معظم رهبری و همه اهداف تعالی بخش نظام جمهوری اسلامی ایران است.

تصاویر زیر را عکاس فکرشهر، فاطمه احمدی پور ثبت کرده است.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر