يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۲۶۴
شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷

فکرشهر: هواشناسی بوشهر اعلام کرد: با ادامه وزش باد‌های شمال غربی، خلیج فارس همچنان تا اواخر هفته مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از صداوسیما، معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز نیز تا اواخر هفته با تداوم وزش باد‌های شمال غربی، خلیج فارس به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود.
 
زهرا راستگو افزود: همچنین در این مدت وقوع گردوخاک در برخی نقاط دور از انتظار نیست.
 
وی با اشاره به وضعیت جوی و دریایی استان تا فردا گفت: آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در برخی از ساعت‌ها با وزش باد و گاهی وگردوخاک و فردا در برخی از مناطق جنوبی همراه با مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.
 
معاون پیش‌بینی هواشناسی استان ادامه داد: جهت وزش باد در مناطق شمالی و مرکزی، بیشتر شمال غربی تا غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا و سواحل در برخی ساعت‌ها ۱۲ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت و در نواحی جنوبی بیشتر جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ و در فراساحل گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
 
وی عنوان کرد: ارتفاع موج دریا در مناطق شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ و در فراساحل گاهی تا ۱۵۰ سانتی متر و در مناطق جنوبی ۳۰ تا ۹۰ و در فراساحل گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.
 
راستگو گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۶:۱۱ دقیقه، مد اول ساعت ۱۱:۴۷ و جزر دوم ساعت ۱۷:۳۵ است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر