شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ برای دومین بار صورت گرفت؛
فکرشهر: نصب مجسمه ی میرزا محمدخان غضنفرالسلطنه برازجانی در هوایی گرد و خاکی و آلوده و بدون اطلاع رسانی قبلی و حضور مردم و مسئولین مربوطه و غیر مربوطه و در حالی صورت گرفت که...
کد خبر: ۹۶۳۳
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰

فکرشهر: خبرساز ترین تندیس استان بوشهر برای دومین بار در سکوت رسانه ای و بر خلاف قول های داده شده برای تغییر اوضاع نصب شد.

به گزارش فکرشهر، تندیس میرزا محمدخان غضنفرالسلطنه برازجانی را می توان امنیتی ترین تندیس استان و حتی کشور دانست، تندیسی که سال ها پس از ساخت در کارگاه بلوک زنی رها شده بود و تاریکی بامداد 12 شهریورماه سال 92 و در سکوت رسانه ای و تنها با حضور شهردار وقت و برخی عوامل شهرداری جلوی کاروانسرای مشیرالملک برازجان نصب گردید، نصبی که تنها 12 ساعت به طول انجامید و در روز روشن توسط عوامل وقت فرمانداری و شورای تامین، به زیر کشیده شد و به انبار ماشین آلات شهرداری برازجان منتقل گردید و نصب آن به تایید شورای تامین استان منوط گردید.

پایگاه خبری تحلیلی فکرشهر، نخستین رسانه ای بود که خبر نصب و سپس برداشته شدن این تندیس را اطلاع رسانی کرد، خبری که تا ماه ها، واکنش مردم را در پی داشت.

سرانجام در 31 فروردین ماه 1393، شورای شهر برازجان، با 5 رای موافق، میدان ورودی این شهر از سمت بوشهر را برای نصب تندیس تصویب کرد والبته اعضا قول دادند که این بار نصب تندیس با احترام و اطلاع رسانی و حضور مسئولین انجام شود؛ قولی که امروز، پنجشنبه، 23 بهمن ماه 1393 و در نخستین روز از سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران مجددا زیر پا گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار فکرشهر که از موضوع نصب تندیس مطلع شده و خود را به محل رسانده بود، برخلاف قول های داده شده نه به مردم اطلاع رسانی شده و نه مسئولی حضور دارد و تنها دو نفر که یکی عضو شورا و دیگری عضو سابق شورا می باشد، در محل حاضرند و البته برخی از مردم هم که از طریق فضای مجازی در جریان امر قرار گرفته اند، در حال رساندن خود به محل می باشند. 

بر اساس این گزارش، نصب مجسمه ی میرزا محمدخان غضنفرالسلطنه برازجانی در هوایی گرد و خاکی و آلوده و بدون اطلاع رسانی قبلی و حضور مردم و مسئولین مربوطه و غیر مربوطه به جزء مرتضی نیکجو و سید باقر موسوی؛ هر چند تعدادی از اعضای شورا و برخی مسئولین شهرستان هم اکنون در حال رساندن خود به محل هستند؛ و در حالی صورت گرفت که پیش تر گفته شده بود تندیس با احترام و حضور عموم مردم و با برگزاری مراسمی درخور و شایسته نصب خواهد شد!

برای دیدن گزارش تصویری و زمان رونمایی رسمی از تندیس، اینجا کلیک کنید.


عکس:اسفندیار فتحی

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر