يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان خبر داد:
فکرشهر: رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان از واگذاری انشعابات رایگان آب و برق برای مددجویان دشتستان خبر داد...
کد خبر: ۹۶۴۵
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۱

فکرشهر: رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان از واگذاری انشعابات رایگان آب و برق برای مددجویان دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، رمضان غلامی در نشست با مددجویان دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد خدمات متنوعی در زمینه‌های مختلف به جامعه هدف ارائه می‌کند.

وی از معافیت سربازی 54 نفر از فرزندان مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این مدیریت خبر داد و افزود: در راستای ارائه خدمات به مددجویان تحت حمایت، قانون معافیت فرزندان مددجو که شامل فرزندان زنان سرپرست خانوار (فوت سرپرست و مطلقه) می‌شود می‌توانند از این قانون بهره‌مند شده و یکی از پسران آنان معاف شود.

به نوشته ی فارس، رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از واگذاری 410 فقره امتیاز آب و برق و گاز رایگان به مددجویان تحت حمایت این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام گرفته با مسئولان ادارات ذیربط در زمینه بهره‌مندی رایگان مددجویان معزز از امتیازات آب و برق و گاز بحمدالله این مهم محقق شده است.

وی با بیان اینکه در راستای خدمات‌رسانی به مددجویان از ابتدای سال جاری تا کنون این تعداد از مددجویان از این امتیاز بهره‌مند شده‌اند که همه آن ها رایگان بوده است، گفت: از 410 فقره انشعابات، 160 مورد برق، 130 مورد آب و 120 مورد نیز امتیاز گاز به این افراد واگذار شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر