پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۰۲۸
شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۷

فکرشهر: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر از توابع شهرستان بوشهر گفت: در راستای جهش تولید مسکن زمین مورد نیاز احداث چهارهزار واحد مسکونی در این شهر جدید تامین شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علی مقاتلی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: سهمیه اختصاص یافته به شهر جدید عالیشهر در طرح اقدام ملی مسکن نیز ۲ هزار و ۲۰۰واحد بوده که زمین مورد نیاز این طرح از سوی شرکت عمران تامین شده است.

وی بیان کرد: در نام نویسی صورت گرفته ۲ هزار و ۷۰۰ نفر ثبت نام کردند که ۳۵ درصد از این تعداد واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن قرار گرفته و ۱۵۰ نفر از آنها آورده اولیه را واریز و بر همین اساس قرارداد ساخت منعقد شده و در حال انجام است.

مقاتلی اظهارداشت: امید است در طرح جهش تولید ساخت مسکن مشکلات برطرف و استقبال بیشتر متقاضیان نسبت به دوره ‏های گذشته محقق شود.

مقاتلی ادامه داد: برای طرح جهش تولید ساخت مسکن سالی یکهزار واحد به شرکت عمران عالیشهر ابلاغ شده که در حال حاضر زمین مورد نیاز چهارهزار واحد تامین و عملیات زیرساخت برای ۲ هزار واحد نیز انجام گرفته و مابقی نیز با انتخاب متقاضیان موثر شروع خواهد شد.

وی افزود: با استقرار جمعیت ساکن مسکن مهر و ۲ برابر شدن جمعیت شهر در ارائه خدمات عمومی مشکلاتی ایجاد و سرانه فضاهای خدمات عمومی کاهش پیدا کرده بود که با حمایت های انجام شده زیرساخت‎های خدمات عمومی در شهر جدید عالیشهر به ۲ برابر افزایش پیدا کرد.

مقاتلی در ارتباط با بیمارستان محلی عالیشهر نیز گفت: عملیات اجرایی این مجموعه درمانی با حدود سه هزارو ۷۰۰ مترمربع در سال ۹۷ آغاز شد که در حال حاضر آماده تجهیز است.

وی افزود: به همین منظور انتظار می‌رود با پیگیری‌های مقام عالی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تجهیز بیمارستان  آماده بهره‌برداری و مورد استفاده شهروندان در شرایط کرونایی قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر