دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به منظور پاکسازی آماده شدن شهر برای پذیرایی ازمسافران نوروزی روزنجشنبه دانش آموزان دیر (Dayyeer) استان بوشهر ساحل این بندر را پاکسازی کردند.به گزارش فکرشهر، شهردار بندردیر درحاشیه این برنامه به ایرنا گفت: در بسیاری کشورها از ساحل با برنامه و طرح استفاده مناسب می شود و ما نیز باید اقدامات مطلوبی درساحل انجام دهیم و براای پاکسازی آن فرهنگ سازی شود.علی منصوری افزود: برای پاکسازی ساحل باید همه امکانات فراهم شود تا مردم در طول روز بتوانند در این برنامه مشارکت کنند.
کد خبر: ۹۸۰۷
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۴:۲۵

فکرشهر: به منظور پاکسازی آماده شدن شهر برای پذیرایی ازمسافران نوروزی روزنجشنبه دانش آموزان دیر (Dayyeer) استان بوشهر ساحل این بندر را پاکسازی کردند.

به گزارش فکرشهر، شهردار بندردیر درحاشیه این برنامه به ایرنا گفت: در بسیاری کشورها از ساحل با برنامه و طرح استفاده مناسب می شود و ما نیز باید اقدامات مطلوبی درساحل انجام دهیم و براای پاکسازی آن فرهنگ سازی شود.

علی منصوری افزود: برای پاکسازی ساحل باید همه امکانات فراهم شود تا مردم در طول روز بتوانند در این برنامه مشارکت کنند.

وی اظهارکرد: این طرح به منظور پاکسازی ساحل و آماده شدن شهر برای پذیرایی از مسافران نوروزی به اجرا در آمده است زیرا مسافرانی که از سایر نقاط کشور به بندر دیر مسافرت می کنند بیشتر وقت خود را در ساحل و کنار دریا می گذرانند.

شهردار دیر گفت: ساحل ماسه ای و زیبای بندر دیر همه ساله در ایام نوروز توجه مسافران زیادی از سراسر کشور را به خود جلب می کند که امید است با رعایت و تمیز نگه داشتن این ساحل، طبیعتی زیبا داشته باشیم.

بندردیر در جنوب استان بوشهر و در کنار دریای نیلگون خلیج فارس واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر