يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
آخرین آمار کرونا در ایران و استان بوشهر؛
فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت:  در 24 ساعت گذشته 47 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای 10 مورد به کرونا مثبت، قطعی است...
کد خبر: ۹۸۰۷۸
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۱

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت:  در 24 ساعت گذشته 47 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای 10 مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

به گزارش فکرشهر، دکتر سعید کشمیری اظهار کرد: وی با اشاره به اینکه اکنون 18 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، 6 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متاسفانه امروز 3 مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا 1 اقا با 60 سال سن با سابقه بیماری مغزی و 2 خانم با 54 و 42  سال سن با سابقه بیماری خودایمنی، فشارخون و دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.

۲۲۲ فوتی جدید کرونا در کشور / ۱۱۲۵۶ بیمار دیگر شناسایی شدند

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱هزار و ۲۵۶ بیمار جدید کووید-۱۹ شناسایی شدند و متاسفانه ۲۲۲ بیمار نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت؛ از دیروز تا امروز ۱۸ مهرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۲۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۷۳۳ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۷۰۲ هزار و ۸۹۰ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۲ هزار و ۵۹۲ نفر رسید.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر