شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۷۲۶
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

فکرشهر: فرماندار عسلویه گفت: علت وقوع حادثه روز گذشته (جمعه ۱۴ آبان ماه) برای تیم پنج نفره کوهنوردی اعزامی از بوشهر به آبشار "درزو" در ارتفاعات این شهرستان که منجر به مرگ یکی از کوهنوردان و مصدومیت سه نفر از آنها شد، در دست بررسی است.

به گزارش فکرشهر، عبدالنبی یوسفی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ساعت  ۱۷:۳۰ روز جمعه یک تیم کوهنوردی متشکل از پنج نفر شامل ۲ زن و سه مرد در کوه‌های روستای اخند دچار حادثه شده که بلافاصله نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر این شهرستان به محل اعزام شدند.

فرماندار عسلویه اضافه کرد: در این حادثه یک زن ۲۰ ساله فوت و سه نفر دیگر مصدوم که با کمک نیروهای امدادی به مرکز درمانی منتقل شدند و تنها یک نفر از این تیم پنج نفره کوهنوردی شرایط جسمانی خوبی دارد.

وی اضافه کرد: هنوز به طور مشخص نمی‌توان علت این حادثه را بارش سیلابی روز گذشته در عسلویه اعلام کرد و این موضوع در دست بررسی قرار دارد.

رئیس هلال احمر شهرستان عسلویه در این ارتباط اعلام کرده است: عملیات امداد رسانی به این گروه کوهنوردی از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه تا ساعت  ۷:۳۰ امروز (شنبه) به طول انجامید.

محمد وفایی ادامه داد: امدادگران هلال احمر با کمک تیم امداد و نجات کوهستان شهرستان لامرد استان فارس مصدومان را به نقطه امن و بیمارستان منتقل کردند.

آبشار درزو در ارتفاعات کوه‌های روستای اخند شهرستان عسلویه در جنوب استان بوشهر واقع است.

نظرات بینندگان
دریا
|
-
|
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۳
این اولین بار نیست که برای گروه های انفرادی و جمعی کوه نوردان تو کوه اخند حادثه مرگبار رخ میده. من نرفتم ولی طی چندسال اخیر بارها خبرهای این اتفاقات به گوشم خورده. نمیدونم چه مشکلی داره؟ اگه مشکل از کوه هست خب رفتن به اونجا رو ممنوع کنید و اگه اشتباه از کوه نوردان هست که به اونها اموزش بدین. نمیشه که هیچ کاری نکرد و  هردفعه کلی امدادگر هلال احمر تو گرما و سرما به زحمت و مشقت بیافتن و جون خود اونا هم ارزش داره
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر