چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر:
کد خبر: ۱۱۴۵۰۳
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۲

فکرشهر: فاز یک پروژه آبرسانی به شهرستان جم در صورت تامین اعتبار  تا پایان سال  به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در بررسی مشکلات آبرسانی شهرستان جم با تاکید بر عبور از بحران تابستان 1401  تسریع در  تکمیل طرح‌ها را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: منابع آب شرب در شهرستان جم از منابع محلی تأمین می‌شود.

ابوالحسن عالی از اجرا طرح‌های آبرسانی در شهرستان جم خبر داد و بیان کرد: طرح‌های حفر، تجهیز و کف‌شکنی چاه آب در شهرستان جم در حال اجرا است که تکمیل آنها نقش مهمی در بهبود وضعیت آبرسانی دارد.

وی با تاکید بر مدیریت مصرف آب و نقش آن در گذر از بحران تابستان گفت:  امیدواریم با برنامه‌ریزی مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و رعایت مصرف بهینه آب، تابستان را با کمترین مشکلات سپری شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با تاکید بر تسریع اجرا پروژه آب‌شیرین‌کن سیراف جم اظهار داشت: پروژه آبرسانی به شهرستان جم  روند اجرایی مطلوبی دارد که امید می‌رود با تأمین اعتبارات لازم و تکمیل آب‌شیرین توسط سرمایه‌گذار این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن بخشی از آن به بهره‌برداری برسد.

عالی سازگاری با کم آبی را مورد اشاره قرار داد و افزود: لازمه عبور از بحران و تنش آبی در تابستان 1401 تغییر رویکردهای و سازگار با کم آبی با توجه به شرایط اقلیم خشک و کاهش متوسط بارندگی در چند سال اخیر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر