پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۸۵۵
دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

فکرشهر: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: راه روستایی ریز به سرچشمه در شهرستان جم که از مصوبات سفر رئیس جمهور بود تا پایان سال آسفالت می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، سید حمیدرضا علم صبح روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه، بهسازی و آسفالت راه روستایی ریز به سرچشمه که از مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری است در دو فاز جداگانه در حال انجام و از پیشرفت ۴۰ درصدی نیز برخوردار است.

وی اضافه کرد: این پروژه جهت سرعت بخشی بیشتر هم اکنون در دو قطعه ۳ و ۵ کیلومتری و در مجموع به طول ۸ کیلومتر بوسیله پیمانکاران طرف قرارداد در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: برای تکمیل قطعات پروژه راه روستایی ریز به سرچشمه در مجموع ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و همچنین سفر ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

علم عنوان کرد: روستای سرچشمه در شهرستان جم از محدود روستای بالای ۵۰ خانوار در استان بوشهر است که بدون راه آسفالته است و این روستا نیز صاحب راه آسفالته می‌شود.

وی خاطر نشان کردکرد: بعنوان یک الگوی موفق کشوری، همه روستای بالای ۵۰ خانوار در استان از راه آسفالته برخوردار هستند و رویکرد ما در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رفتن به سمت آسفالت روستای بالای ۲۰ خانوار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: در استان بوشهر در مجموع ۲ هزار ۳۹۸ کیلومتر راه روستایی وجود دارد که ۱ هزار ۹۲۵ کیلومتر آن آسفالت و بقیه شوسه و خاکی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر