جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۱۳۸
جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

فکرشهر: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: راه روستایی ریز به سرچشمه در شهرستان جم با تامین و تخصیص اعتبار لازم تا پایان سال آسفالت می‌شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سید حمیدرضا علم افزود: عملیات اجرایی طرح بهسازی و آسفالت راه روستایی ریز به سرچشمه از مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان بوشهر در دو فاز جداگانه در حال اجراست که ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی عنوان کرد: این طرح برای سرعت بخشی بیشتر هم اکنون در دو قطعه ۳ و ۵ کیلومتری در مجموع به طول ۸ کیلومتر به‌وسیله پیمانکاران طرف قرارداد در حال اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: برای تکمیل قطعات طرح راه روستایی ریز به سرچشمه در مجموع ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و همچنین سفر ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: روستای سرچشمه در شهرستان جم از معدود روستا‌های بالای ۵۰ خانوار در استان بوشهر است که راه آسفالته ندارد.

علم اظهار کرد: به‌عنوان یک الگوی موفق کشوری، به‌طور تقریبی همه روستاهای بالای ۵۰ خانوار در استان از راه آسفالته برخوردار هستند و رویکرد ما در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رفتن به سمت آسفالت روستا‌های بالای ۲۰ خانوار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: در استان بوشهر ۲ هزار ۳۹۸ کیلومتر راه روستایی وجود دارد که یک هزار و ۹۲۵ کیلومتر آن آسفالت و بقیه شوسه و خاکی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر