جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۴۰۸
سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

فکرشهر: مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر از راه اندازی آزمایشگاه درمانگاه تامین اجتماعی جم در آینده نزدیک با تامین نیروی انسانی خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، حسن اسماعیلی صبح روز سه‌شنبه در نشست با فرماندار، شهردار و رئیس شورای شهر جم از راه اندازی آزمایشگاه درمانگاه تامین اجتماعی جم خبر داد و اظهار کرد:خدمات درمانگاه تامین اجتماعی را از برنامه‌های توسعه‌ای مدیریت درمان تامین اجتماعی استان است.

وی اضافه کرد: به منظور ارائه خدمات تخصصی و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان راه اندازی آزمایشگاه درمانگاه تامین اجتماعی جم را در دستور کار قرار دادیم که با نصب تجهیزات، مقدمات این کار فراهم شده و در آینده نزدیک با تامین نیروی انسانی مورد نیاز به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر تصریح کرد: در راستای توسعه کمی و کیفی خدمات درمانی تامین اجتماعی استان افزایش شیفت کاری درمانگاه تامین اجتماعی جم به عنوان یکی از برنامه‌های توسعه‌ای مدیریت درمان در دست بررسی است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه خدمات درمانگاه اجتماعی بایستی هم شان مردم عزیز شهرستان جم ارتقاء یابد گفت: با تامین نیروی انسانی و تمهیدات لازم اندیشه شده سایر خدمات قابل ارائه در این مرکز درمانی فعال خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر