جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۱۱۰
چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدتیه در حوزه‌های مختلف به حق خود نرسیده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، ابراهیم رضایی بعد از ظهر چهارشنبه در آئین معارفه امام جمعه وحدتیه اظهار داشت: نماز جمعه پایگاه حق و تریبونی برای بیان حقایق است که حق را در مورد مسائل مختلف داخلی و خارجی به مردم بیان می‌کند.

وی با بیان اینکه باید حق و باطل برای مردم بیان شود تصریح کرد: باید امر به معروف و نهی از منکر شود و جلوی خطا و اشتباه گرفته شود. مسئولان بابت تک تک تصمیمات خود به مردم پاسخگو باشند و مراقب تصمیمات خود باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در نظام اسلامی که در رأس آن یک فقیه مجتهد، عالم، بزرگ، باهوش، مدبر و عادل قرار دارد نباید اجازه دهیم کسی از جایگاه خود سو استفاده کرده و به مردم ظلمی کند و تریبون نماز جمعه باید ظالمان را رسوا کند.

وی خاطرنشان کرد: باید از آنچه که به نفع مردم و نظام است دفاع کنیم و روی حق ایستادگی کنیم. نباید به خاطر محافظه‌کاری و رودربایستی با برخی افراد سکوت کنیم. نباید به خاطر یک میز و صندلی حق دیگری را زیر پا بگذاریم.

رضایی با اشاره به اینکه ایستادگی روی حق هزینه دارد اضافه کرد: اگر واقعاً حسینی و عاشورایی و پیرو این مکتب سرخ هستیم باید پای حق بایستیم و هزینه آن را هم بدهیم.

وی با بیان اینکه وحدتیه دارای نیروهای انقلابی و جهادی فراوانی است ادامه داد: وحدتیه چه در حوزه‌های مختلف به حق خود نرسیده است و این کوتاهی‌ها باید جبران شود.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارهای انجام‌نشده فراوانی در وحدتیه وجود دارد گفت: باید همه ما مسئولان در کنار هم برای پیگیری حق و حقوق این مردم تلاش کنیم.

رضایی مشکل اصلی و مهم شهر وحدتیه را آب عنوان کرد و اظهار داشت: برای حل این مشکل پای کار هستیم و تلاش می‌کنیم سد دالکی در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد. مصمم هستیم که این پروژه مهم به سرانجام برسد.

وی از پیگیری برای حل مشکلات حوزه کشاورزی از جمله خرما خبر داد و افزود: تلاش داریم که مشکلات سال‌های قبل در فروش خرما تکرار نشود و سود اصلی نصیب کشاورزان و نخلداران شود و در همین راستا میز خرما به زودی در دشتستان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در زمینه درمانی، عمرانی، راه، زیرساخت‌های شهری و آموزشی و… همه ظرفیت‌ها برای توسعه باید به کار گرفته شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر