پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۱۷۲
يکشنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۸

فکرشهر: رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: مشمولان متولد فروردین تا پایان شهریور ۸۳ می‌توانند مجوز خروج از کشور را از سامانه مرزی پلیس گذرنامه دریافت کنند.

به گزارش فکرشهر به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار تقی مهری اظهار کرد: در راستای ارائه تسهیلات به مشمولان غیرغایب متقاضی زیارت عتبات عالیات در ماه‌های محرم و صفر به ویژه راهپیمایی اربعین حسینی، این دسته از عزیزان در صورت نداشتن غیبت سربازی می‌توانند بدون نیاز به پرداخت وثیقه و با ثبت درخواست خود به صورت اینترنتی در این سفر معنوی شرکت کنند.

وی گفت: تمام مشمولان غیرغایب که قصد حضور در این مراسم پرشکوه را دارند باید در محدوده زمانی ۸ مرداد تا ۵ مهر مصادف با اول محرم الحرام تا پایان ماه صفر، از طریق سامانه sakha.epolice.ir برای ثبت درخواست خروج از کشور اقدام کنند.

سردارمهری بیان کرد: مشمولان متولد فروردین تا شهریور ۱۳۸۳ که در سال جاری وارد سن مشمولیت شده اند و بدون دریافت مجوز خروج از کشور از وظیفه عمومی، برای زیارت عتبات عالیات و حضور در پیاده روی اربعین حسینی به مرز کشور عراق مراجعه کرده اند، با مساعدت سازمان وظیفه عمومی وهماهنگی با پلیس گذرنامه می‌توانند با ارائه شناسنامه خود مجوز خروج از کشور را از سامانه مرزی پلیس گذرنامه دریافت کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا تاکید کرد: سربازان حین خدمت بدون نیاز به مراجعه به معاونت‌های وظیفه عمومی می‌توانند از طریق حفاظت اطلاعات یگان محل خدمت به منظور شرکت در این مراسم معنوی مجوز خروج از کشور دریافت کنند

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر