جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
کد خبر: ۱۲۱۳۱۱
سه‌شنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

فکرشهر: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: به منظور بهبود وضعیت خدمات دهی طرح توسعه فیزیکی بیمارستان توحید جم اجرا می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد یزدان‌پناه صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان توحید جم اظهار داشت: کارهایی که در بیمارستان توحید جم در حال انجام است موجب رضایت ماست و باعث اعتمادسازی می‌شود.

وی با اشاره به ارتقا و تنوع خدمات در این بیمارستان، اضافه کرد: طرح توسعه فیزیکی بیمارستان توحید جم می‌تواند آن را به قطب شهرستان تبدیل کند و نیازهای بخش زیر و انارستان را نیز پشتیبانی کند.

ارتقای فرآیندهای درمانی

معاون درمان دانشگاه با بیان اینکه این طرح یک گام بسیار بلند برای ارتقای فرآیندهای درمانی و تکمیل چرخه خدمت است، اضافه کرد: با این کار اتاق عمل از دو تخت به پنج تخت، آی. سی.یو به شش تخت، NICU به شش تخت، PNICU به شش تخت، دیالیز شش تخت، تالاسمی شش تخت، شیمی‌درمانی دو تخت و حدود هشت تخت بستری و بهسازی فضای موجود افزوده خواهد شد.

وی با اشاره به نبود کلینیک فعال تخصصی در شهر جم، تصریح کرد: در برنامه طرح توسعه بیمارستان که مدتی به دستور وزیر سابق نفت متوقف شده بود و در حال حاضر سیر قانونی مراحل را طی می‌کند، بخش‌های ویژه، اتاق عمل و بخش ویژه نوزادان به بیمارستان اضافه خواهد شد که مانع از بسیاری از اعزام‌ها غیرضروری است.

سازمان‌ها پای کار بیایند

یزدان‌پناه ضمن ابراز رضایت از عملکرد بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر بیان کرد: هر جا پای مردم در میان است باید تمامی سازمان‌ها پای کار بیایند و در استان ارتباط بین دانشگاه علوم پزشکی، صنعت نفت، تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح باید به صورت یکپارچه باشد.

وی تصریح کرد: بیمارستان توحید جم باوجوداینکه زیرمجموعه وزارت بهداشت نیست، در بخش خدمات دارای تعرفه دولتی که جای قدردانی دارد.

معاون درمان دانشگاه با همراهی تیم معاونت درمان از بیمارستان توحید جم، کلینیک تخصصی و طرح توسعه بیمارستان بازدید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر