جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۲۲۶۴
شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶

فکرشهر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: خرید و فروش زمین مربوط به طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، سید محمود دستغیبی در گفت‌وگو با خبرنگار صداوسیما افزود: مردم باید در این زمینه مراقب باشند تا بعد دچار مشکل نشوند.

وی افزود: به دفتر‌های اسناد رسمی و مشاوران املاک هم هشدار می‌دهیم که ا زتنظیم سند رسمی یا قرارداد در زمینه خرید یا فروش زمین مربوط به طرح نهضت ملی مسکن خودداری کنند، زیرا تخلف به شمار می‌رود و به طور حتم بی‌توجهی به این موضوع برایشان مشکل ایجاد خواهد کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر ادامه داد: تا کنون ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در قالب طرح ملی نهضت مسکن آغاز شده است و ۷ هزار واحد از مرحله خاکبرداری تا نازک‌کاری قرار دارند.

دستغیبی عنوان کرد: دو طرح در برازجان و خورموج در مرحله نازک‌کاری هستند امیدواریم با تامین مالی که صورت می‌گیرد، طرح ۲۴۲ واحدی برازجان امسال به متقاضیان تحویل شود.

وی افزود: در شهر‌هایی که ظرفیت وجود دارد هنوز ثبت نام از متقاضیان صورت می‌گیرد و سامانه باز است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر ادامه داد: در شهر‌های کوچک که زمین وجود دارد از یک ماه پیش با حضور استاندار واگذاری زمین به متقاضیان در دو شهر آغاز شده است.

دستغیبی گفت: در این روش مردم خودشان عملیات اجرایی را بر عهده دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر