پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۲۵۸۲
چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت نفت نرگسی به مسئولیت اجتماعی خود در وحدتیه شهرستان دشتستان عمل کند.

به گزارش فکرشهر از دفتر نماینده، ابراهیم رضایی صبح چهارشنبه در نشست با مدیران شرکت نفت و گاز گچساران در وحدتیه اظهار داشت: توجه به مسئولیت‌های اجتماعی یکی از خواسته‌های اصلی مردم این منطقه است.

وی خواستار توجه شرکت نفت و گاز گچساران به مسئولیت‌های اجتماعی خود شد و با اشاره به ظرفیت‌های عظیم وحدتیه و بخش سعدآباد، افزود: انتظار داریم که در دولت جدید کم‌کاری‌های گذشته جبران شود و نفت به تعهدات خود عمل کند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی احداث جاده سلامت، بکارگیری نیروهای بومی در صنایع نفتی و اجرای پروژه در منطقه را از جمله تعهدات نفت در سال جاری خواند.

وی گفت: نفت نرگسی مشکلات فراوان زیست‌محیطی و اجتماعی برای محیط پیرامونی ایجاد کرده است و توقع داریم که با تعامل نزدیک میان شرکت نفت و مسئولان محلی، خسارت‌های وارده جبران شود.

در این نشست مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران و تعدادی از مدیران این شرکت، بخشدار سعدآباد، امام‌جمعه، شهردار و شورای وحدتیه حضور داشتند و مسائل مختلفی را مطرح کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر