جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۲۵۳۲۷
جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۳

فکرشهر: سرمربی ملوان به اتفاقات پایان بازی با پرسپولیس و اخراجش از کنار زمین واکنش نشان داد.

به گزارش فکرشهر از فارس، مازیار زارع سرمربی تیم ملوان در خصوص اتفاقات آخر بازی با پرسپولیس اظهار داشت:‌ مشکل خاصی نبود. بازی خیلی خوب در حال انجام بود. فکر می‌کنم بازی را خوب کنترل کردیم و به پرسپولیس موقعیت ندادیم. در نیمه دوم هر دو تیم حملاتی انجام دادند، اما باید چیزی بگویم و آن اینکه خود داوران باعث جنجالی شدن بازی‌ها می‌شوند.

وی افزود: من به نیمکت پرسپولیس و آقایان گل‌محمدی و باقری که بزرگتر من هستند توهین نکردم و موضوع خاصی با پرسپولیس نداشتم، اما برای داوران باید کلاس توجیهی بگذارند. همانطور که چپ و راست ما را محروم می‌کنند، باید به داوران هم رفتار یاد بدهند. فیلم بازی را ببینید. من کوچک‌ترین اعتراضی نکردم اما بروید از آقای زرگر بپرسید که به داور گفت کارت نده!

زارع خاطرنشان کرد: بازیکن من با هم‌تیمی خودش صحبت کرده. مگر چنین چیزی می‌شود؟ داور در حد و اندازه این بازی نبود. تیم ما در بحران است اما چپ و راست به تیم ما کارت می‌دادند. منی که در صحنه پنالتی از کوره در نرفتم اما باعث و بانی این صحنه‌هایی که ایجاد شد همین داور بود. یک نفر هم یقه او را بگیرد. همیشه مربیان، بازیکنان و تماشاگران را محروم می‌کنند. این داور برای این بازی بود؟ پرسپولیس صدر جدول و ما در انتهای جدول هستیم. این داور طفل را برای این بازی می‌فرستند! او بچه است و نمی‌داند فوتبال را چند به چند بازی می‌کنند! باعث و بانی از کوره در رفتن من همین داور است. یک نفر از فدراسیون بیاید و برای اینها کلاس توجیهی بگذارد.

سرمربی ملوان خاطرنشان کرد: حالا من محروم می‌شوم و داور خیالش راحت است. بروید از آقای زرگر بپرسید یا از داور چهارم بی‌عرضه بپرسید! او مگر کمک نیست؟ پس چرا یک کلمه به داور حرف نمی‌زد؟ می‌دانید چرا؟ چون ما از یکسری از مسائل، تیم ضعیفی هستیم.

سرمربی ملوان در واکنش به این مسئله که با این صحبت‌ها محروم می‌شوید، ادامه داد: ناز شست‌شان، من را محروم کنند اما چه کسی باعث عصبانیت من شد؟ دلیل من موجه است، چرا که داور این کار را انجام داد. بازیکن من با هم‌تیمی خودش صحبت کرده و من چطور می‌توانم در این شرایط از کوره در نروم؟ من سر صحنه پنالتی حرفی نزدم، چرا که صحنه را ندیدم، اما داوران با رفتاری که انجام می‌دهند، باعث عصبانیت نیمکت‌ها می‌شوند. داور نتوانست بازی را مدیریت کند. او شاید 20 هفته دیگر برای پرسپولیس سوت بزند اما چون دوربین او را نشان می‌دهد باید کارت بدهد و خودش را نشان بدهد. او کیف می‌کند. من نیازی به این مسائل ندارم. من را محروم کنند به خانه می‌روم. من در چشم تاج نگاه می‌کنم و به او می‌‌گویم که باید پشت داورت بایستی. من برای تک‌تک شما متأسفم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر