پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۱۵۳
يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۲

فکرشهر: فرماندار دیلم از ابلاغ هزار میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان برای تکمیل جاده گناوه - گوره - دیلم خبر داد.

به گزارش فکرشهر، ناصر کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تکمیل جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی شهرستان دیلم به عنوان هدفی مهم دنبال می‌شود و شاهد اجرای طرح‌های مختلفی هستیم.

وی یکی از طرح‌های مهم ارتباطی در این شهرستان را پروژه نیمه تمام جاده گناوه – گوره به دیلم عنوان کرد و ادامه داد: از محل اعتبارات سفر مهر ماه سال گذشته رئیس جمهور به استان بوشهر هزار میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه اختصاص یافت.

فرماندار دیلم با تقدیر از تلاش و پیگیری استاندار بوشهر و نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: این پروژه چندین سال به دلیل عدم تخصیص اعتبارات مورد نیاز متوقف شده بود.

وی با اشاره به نقش مهم این پروژه در تسهیل عبور و مرور بین شهرهای یاد شده تصریح کرد: کاهش بار ترافیکی، رونق روستاها و شهرهای مسیر و کاهش وقوع تصادف و تلفات از مهمترین اهداف اجرای این پروژه است.

پروژه جاده گناوه – گوره دیلم به گچساران در استان کهگیلویه و بویر احمد ختم می‌شود و زمینه‌ساز ارتباط بین استان‌های بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر