سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس سازمان مدیریت استان بوشهر اعلام کرد:
کد خبر: ۱۲۹۹۹۷
دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۸

فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر از تسریع اجرا طرح جاده گردشگری و ساحلی وفاق در جنوب استان خبر داد و گفت: در این راستا ۳۸ میلیارد تومان به پروژه جاده وفاق جنوب بوشهر تخصیص یافته است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، محسن پاپری زارعی دوشنبه ۲۸ آذر در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی در اولویت است، اظهار کرد: در این راستا اعتبارات لازم برای تکمیل این طرح‌ها مصوب شده است. با تخصیص اعتبارات مصوبه هیئت دولت در سفر استانی رئیس جمهور و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دهه فجر امسال طرح‌های عمرانی، تولیدی و اشتغال‌زایی مهمی افتتاح می‌شود.

وی از تسریع اجرا طرح جاده گردشگری و ساحلی وفاق در جنوب استان خبر داد و گفت: در این راستا ۳۸ میلیارد تومان به پروژه جاده وفاق جنوب بوشهر ابلاغ شده که ۱۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به پرداخت ۲.۵ میلیارد تومان به این طرح تصریح کرد: ۲۱ میلیارد تومان دیگر از مصوبه سفر رئیس جمهور به استان بوشهر در تعهد شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی‌های پارس بوده که تا دو ماه آینده قول پرداخت آن داده شده است.

پاپری‌مقدم با بیان اینکه جاده وفاق از پروژه‌های کلیدی و حیاتی در ۲ شهرستان دیر و کنگان است و از میزان پیشرفت این پروژه رضایت داریم، گفت: ساخت پل واقع در این پروژه بسیار مهم است که تا دو ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: بخشی از این مسیر در شهرستان کنگان آسفالت شده و بخشی در شهرستان دیر زیرسازی شده که روند آن کند است و باید کمک کنیم تا در انجام این پروژه تسریع شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر