پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۳۳۸
شنبه ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

فکرشهر: شهردار بندر کنگان گفت: پروژه احداث میدان بزرگ بلوار امام حسین (ع) شهر کنگان که ۱۲ خیابان را به هم متصل می‌کند در روزهای پایانی قرار دارد.

به گزارش فکرشهر، رحیم جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پروژه احداث میدان بزرگ بلوار امام حسین (ع) شهر کنگان در روزهای پایانی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه این میدان با قطر ١١٠ متر، محل اتصال ١٢ خیابان است اضافه کرد: ترافیک عبوری بلوار امام حسین (ع)، بلوار ۶۰ متری، خیابان‌های حاشیه رودخانه فصلی، و کُند روهای متعدد، …در این میدان به هم می رسند و توزیع می‌گردند.

شهردار بندر کنگان بیان کرد: بخشی از اجرای این میدان، بر روی پل‌هایی صورت گرفته، که قبل از شروع به کار میدان احداث شدند.

وی افزود: اجرای این میدان با آینده نگری و پیش بینی ترافیک رو به تزاید شهر کنگان صورت گرفته، که بواسطه صنایع نفت و گاز، توسعه شهری شتابانی دارد.

جمالی ادامه داد: این میدان در مسیر بلوارهای شرقی شهر انجام می‌شود که سبب سهولت در تردد ورودی و خروجی شهر، کم کردن بار ترافیک خیابان‌های مرکزی و دسترسی آسان شهروندان این محلات است.

وی بیان کرد: خلاقیت در طراحی ترافیکی، اجرای فنی پل‌های بتنی، پیش بینی و آینده نگری در ترافیک شهری، پیش بینی فضاهای سبز و محل‌هایی جهت فضاسازی‌های شهری و امکان ایجاد فضاهای گردشگری، …. از ویژگی‌های این پروژه عمران شهری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر