پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۵۲۴
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۲

فکرشهر: بخشدار سیراف گفت: شهرداری و دهیاری‌های بخش سیراف با شناسایی ظرفیت‌های موجود، زمینه جذب سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف را فراهم کنند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد روشن صبح دوشنبه در نشست شورای اداری بخش سیراف ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: تکریم ارباب‌رجوع را سرلوحه کارمان قرار دهیم این نکات را مدنظر خود قرار دهید، خدمت به مردم و حل مشکلات مردمی و بحث حقوق شهروندی از مهمات انجام کار در ادارات است.

بخشدار سیراف با تاکید بر تعامل تنگاتنگ ادارات، گفت: همه مسئولان باید خدمات نظام و دولت را به طور شفاف و کامل از طریق رسانه‌ها به خوبی منعکس کنند و حتی اگر لازم باشد در این راه هزینه‌هایی نیز صرف کنند باید این کار را انجام دهند.

وی رویکرد دولت مردمی ایران قوی دکتر رئیسی را جذب سرمایه گذار و حمایت از بخش خصوصی اعلام کرد و افزود:، تلاش می‌شود با حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان، علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار و توسعه، فضای لازم برای رونق فضای کسب و کار نیز فراهم شود.

وی اظهار داشت: باید شهرداری و دهیاری‌های بخش سیراف با شناسایی ظرفیت‌های موجود، زمینه جذب سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف را فراهم کنیم تا شاهد ایجاد اشتغال و بهبود وضع معیشتی مردم باشیم.

بخشدار سیراف افزود: امروز روز تکریم با اشاره به دو نعمت سلامتی و امنیت، این دو نعمت را تا داریم قدر آن را نمی‌دانیم ولی وقتی که خدشه‌ای به آن وارد شد حسرت می‌خوریم که چرا قدر آن را ندانستیم.

وی گفت: دشمن چشم به امنیت ما دوخته است و ما باید آن را با چنگ و دندان حفظ کنیم.

در پایان جلسه شورای اداری بخش سیراف از زحمات جناب سرگرد امیدوار رئیس سابق کلانتری ۱۲ سیراف تقدیر و تشکر به عمل آمد و جناب سروان نعمت اللهی به سمت ریاست کلانتری ۱۲ سیراف منصوب و معرفی شد.

همچنین از زحمات علی صابر رئیس سابق درمانگاه سیراف تقدیر و تشکر به عمل آمد و محمدیان به عنوان رئیس درمانگاه سیراف منصوب و معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر