شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۸۱۱
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۶

فکرشهر: معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان کنگان با اشاره به برگزاری مانور لحظه صفر مدیریت بحران در شهر بنک و روستا پرک گفت: دستگاه‌های مدیریت بحران شهرستان غافلگیر شدند.

به گزارش فکرشهر، جاسم رستگار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مانور لحظه صفر مدیریت بحران در شهرستان کنگان برگزار شد تا دستگاه‌های مربوطه ضمن غافلگیر شدن در این آتش سوزی ساختگی محک زده شوند.

وی افزود: دستگاه‌های مدیریت بحران شهرستان کنگان با سناریوی آتش سوزی ساختگی در شهر بنک و روستا پرک که با حضور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری برای ارزیابی سرعت عمل آنها انجام گرفت، غافلگیر شدند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان کنگان بیان کرد: پس از ایجاد آتش سوزی ساختگی از چندین تلفن به دستگاه‌های مرتبط اطلاع داده شد.

رستگار گفت: این مانور آزمایشی به صورت غافلگیرانه و بدون هیچ‌گونه اطلاع قبلی در نزدیکی اتوبان شهر بنک و سطح روستا پرک و با هدف آزمودن سرعت عمل و تعامل دستگاه‌های زیرمجموعه مدیریت بحران صورت گرفت.

وی ادامه داد: همچنین این مانور با هدف حفظ توان، سنجش آمادگی نیروهای عملیاتی و امدادی و بکارگیری تجهیزات و امکانات مورد نیاز، شناخت ضعف و قوت‌ها، اصلاح و بهبود وضعیت فعلی نیروها اجرا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر