پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۰۵۵
دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶

فکرشهر: نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: باید در آموزش و پرورش فعالیت‌های بیشتری در زمینه «جهاد تبیین» انجام گیرد و طرح استعدادیابی دانش‌آموزان در سمنان انجام شود.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان صبح امروز در جلسه بررسی «جهاد تبیین» در دفتر امام جمعه سمنان اظهار کرد: برای موفقیت در حوزه جهاد تبیین باید تلاش شود تا در آموزش و پرورش فعالیت‌های بیشتری انجام گیرد و افکار منفی و نادرست حاکم بر برخی دانش‌آموزان تغییر کند.

وی بیان کرد: برای اجرای بهتر امور جهاد تبیین، باید در عمق مدارس پیگیر موارد مطرح‌شده در خصوص جهاد تبیین بود و تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری‌های لازم انجام پذیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ادامه داد: در اجرای طرح، تلاش شود تا گروه‌های مخرب موجود در جامعه شناسایی و اصلاح شوند.

مطیعی افزود: در حین اجرای طرح استعدادیابی انجام شود تا دانش‌آموزانی که در حوزه‌های مختلف مانند رسانه، علمی و ورزشی دارای توانمندی هستند، شناسایی شوند.

وی تصریح کرد: مسؤولیت‌پذیری می‌تواند در آینده دانش‌آموزان بسیار مؤثر و مفید باشد و باید از ظرفیت‌های تمام گروه‌های موجود در جامعه برای اجرای هر چه بهتر این طرح استفاده شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه پیوند بین مساجد و مدارس انجام شده است و در آینده نیز برای اجرای کامل این طرح باید اقدامات مؤثری انجام شود.

مطیعی گفت: اردوهای راهیان نور برای دانش‌آموزان بسیار مؤثر و حائز اهمیت بوده و لازم است در انجام آن اقدامات لازم انجام گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر