جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فرمانده انتظامی استان بوشهر:
کد خبر: ۱۳۱۳۵۹
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۸۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک دستگاه تریلر در شهرستان عسلویه خبرداد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سردار حیدر سوسنی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان عسلویه در راستای اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و طی اخبار واصله از سوی منابع و مخبرین مبنی بر اینکه سوداگران مرگ، قصد انتقال مواد مخدر سنگین از استان‌های شرقی با یک دستگاه تریلر به سمت استان بوشهر را دارند، موضوع به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: مأموران انتظامی با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و مراقب از محورهای مواصلاتی خودروی تریلر «فاو» حامل یک کانتینر ۴۰ فوت خالی را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

سردار سوسنی تصریح کرد: خودروی مورد نظر در ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی با رعایت همه موارد ایمنی و امنیتی توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: مأموران در بازرسی دقیق و با برش قسمتی از بدنه کانتینر، مقدار ۸۸۰ کیلو گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در بدنه کانتینر جا ساز شده بود، کشف کردند.

سردار سوسنی با بیان اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، گفت: عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ بسیار جدی است و پلیس از هیچ اقدام و کوششی در این رابطه فروگذار نخواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر