پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه استان بوشهر:
کد خبر: ۱۳۱۵۹۹
شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

فکرشهر: مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه استان بوشهر گفت: مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های پارس در زمینی به مساحت ۱۰هزار متر مربع در عسلویه احداث شد.

به گزارش فکرشهر، مهرداد ابراهیمی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: برای ساخت فاز اول این مرکز نمایشگاهی، 600 میلیارد ریال هزینه شده که می تواند چشم انداز نوینی برای معرفی بیشتر استان بوشهر در حوزه های نمایشگاهی داشته باشد و با تعریف فازهای دیگر، این مرکز در بخش های دیگری نیز توسعه می یابد.

وی با اعلام این که این مرکز با همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس احداث شده، افزود: با راه‌اندازی مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های پارس، انتظار می رود که این مرکز به یکی از قطب های اقتصادی کشور در پایتخت اقتصادی و انرژی ایران در عسلویه استان بوشهر تبدیل شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه استان بوشهر تصریح کرد: هدف از احداث این مرکز نمایشگاهی، نداشتن یک مرکز همایش ها و نمایشگاهی در عسلویه به عنوان پایتخت اقتصادی و انرژی ایران بوده است.

ابراهیمی ادامه داد: با توجه به نقش مهم منطقه پارس‌جنوبی در فضای اقتصادی و فرهنگی کشور، این منطقه می تواند عملکرد خوبی در برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در قطب اقتصاد و انرژی ایران داشته باشد.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده در سال آینده شاهد برگزاری نمایشگاه و همایش‌های بیشتری مرتبط با صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های پارس خواهیم بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر