جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد:
کد خبر: ۱۳۱۶۳۲
شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲

فکرشهر: مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با تلاش و اقدامات شاخص و نواورانه، روزانه ۵۷۰ میلیون متر مکعب گاز از پالایشگاه‌های پارس جنوبی فراوری می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، احمد باهوش ظهر شنبه ۲۴ دی در تماس تصویری زنده با دکتر مخبر، معاون اول ریاست جمهوری، مهندس اوجی، وزیر نفت و دکتر چگنی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران ضمن تبریک به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر اظهار کرد: پالایشگاه‌های سیزده گانه مجتمع با حداکثر ظرفیت و با شرایط ایمن و پایدار، در سخت‌ترین شرایط عملیاتی در حال تولید پایدار گاز هستند.

وی بیان کرد: تمام یگان‌ها و واحدهای عملیاتی مستقر در پارس جنوبی در دریا و خشکی و در یکی از بزرگترین مراکز استخراج و فرآورش گاز (مجتمع گاز پارس جنوبی) خالصانه و جهادگونه برای تامین رفاه، عزت و سربلندی مردم عزیز کشورمان بی وقفه و به صورت شبانه روزی در تلاش هستند.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: با تکیه برتوان و دانش بومی فرزندان ایران اسلامی، روزانه ۵۷۰ میلیون متر مکعب گاز از سراسر پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی فراورش می‌شود و اکنون پالایشگاه‌های سیزده گانه مجتمع جهت تامین گاز مورد نیاز کشوردر شرایط بسیار مطلوب قرار دارد.

باهوش در این تماس زنده تصویری ادامه داد: امیدواریم ملت همیشه قهرمان و سرافراز ایران اسلامی با مصرف بهینه خادمان و سربازان خط مقدم تولید پایدار گاز را یاری نمایند تا ان شاءالله با یاری خداوند منان از این روزهای سخت عبور کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر