سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۷۸۴
دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۹

فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر از الحاق ۲ هزار و ۸۸۶ میلیارد تومان از محل متمم سفر اول به استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محسن پاپری زارعی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر به عنوان اولین استان کشور از الحاق ۲ هزار و ۸۸۶ میلیاردتومان از محل متمم سفر اول رئیس جمهور به استان بهره‌مند شده است.

وی اضافه کرد: هزار و ۱۳۵ میلیارد تومان مربوط به تعهدات سازمان برنامه و بودجه و هزار و ۷۵۱ میلیارد تومان مربوط به سایر وزارتخانه‌ها است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر خاطرنشان کرد: هزار و ۲۰۰ میلیارد دلار بابت تکمیل راه آهن بوشهر از محل تهاتر نفت و ۶۳۰ میلیارد تومان از محل منابع عمومی تصویب شده است.

وی با اشاره به تصویب ۸۰۰ میلیارد تومان برای بزرگراه کنارتخته - دالکی، افزود: ۱۵۰ میلیارد تومان برای سد دهرود، ۱۰۰ میلیارد تومان برای انتقال آب از سد خائیز به نخیلات اهرم، هزار و ۸۰ میلیارد تومان برای سد دالکی و ۶۵ میلیارد تومان برای استخر و سالن همایش‌های دانشگاه خلیج فارس مصوب شده است.

پاپری زارعی با اشاره به تحقق ۴۳ درصد از اعتبارات ششمین سفر رئیس جمهور، تاکید کرد: از چهار هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبارات مصوب برای اجرای ۹۳ طرح، ۲ هزار و ۱۰۳ میلیارد تومان اعتبار محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه از این میزان اعتبار مصوب از محل اعتبارات سفر استانی دولت، ۲ هزار و ۴۷۶ میلیارد تومان تعهد ۲ ساله سازمان برنامه و بودجه است افزود: تاکنون هزار و ۶۲۸ میلیارد تومان معادل ۶۵.۷ درصد محقق شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر اضافه کرد: از کل اعتبار مصوب سفر استانی دولت به استان بوشهر، ۲ هزار و ۷۸۸ میلیارد تومان تعهدات سال ۱۴۰۰ بوده است که از این میزان یک هزار و ۱۳۴ میلیارد تومان تعهد سازمان برنامه و بودجه بوده است.

پاپری زارعی گفت: از کل تعهدات سازمان برنامه و بودجه از محل اعتبارات سفر استانی دولت به استان بوشهر در سال ۱۴۰۰ معادل ۹۳۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان معادل ۸۲.۵ درصد محقق شده است که مابقی این تعهد معادل یک هزار و ۶۵۴ میلیارد تومان نیز مربوط به سایر وزارتخانه‌ها است که از این میزان، ۳۴۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان معادل ۲۰.۸ درصد محقق شده است.

وی تصریح کرد: همچنین در ششمین سفر استانی دولت به این استان، سه هزار و ۲۱۵ میلیارد تومان تسهیلات ریالی مصوب شد که از این مبلغ، هزار و ۶۲۴ میلیارد تومان معادل ۵۰.۵ درصد تاکنون محقق شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر خاطر نشان کرد: از این میزان تسهیلات مصوب، ۹۰۰ میلیارد تومان مربوط به تسهیلات ازدواج جوانان و مابقی مربوط به پروژه‌های اشتغالزایی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر