پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۹۲۵
چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲

فکرشهر: مراسم گرامیداشت روز زن و روز مادر به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در این مراسم ضمن تبریک روز زن و گرامیداشت مقام بانوان، عنوان کرد: امیدوارم همه بانوانی که به مقام مادری رسیده‌اند در انتقال مهر مادری به فرزندانشان موفق باشند و آنهایی که هنوز مادر نشده‌اند در خصلت زن بودن و الگو قرار دادن مفاخر دینی و باستانی بتوانند در این مسیر کامیاب شوند.

محمدرضا یزدانی کاشانی افزود: جای تقدیر و افتخار است که با وجود همه محدودیت‌ها، بانوان ما در این محیط صنعتی هم‌پای مردان مشغول به فعالیت هستند و حضورشان در واحدهای مختلف چه آنانی که به صورت مستقیم با پروژه مرتبطند و چه کسانی که در امور اداری، بازرگانی، پشتیبانی و بخش‌های دیگر در حال فعالیت هستند، به سان زنجیره‌های متعدد یک حلقه‌اند که هر کدامشان در پیشرفت و موفقیت این پروژه نقش دارند.

وی با اشاره به محیط امنی که با وجود محدودیت‌های محیطی و مقرراتی که حضور خانم‌ها در منطقه عسلویه را دشوار می‌کند در سایت شرکت فراهم شده، عنوان کرد: سعی کرده‌ایم محیطی دوستانه با رعایت شئونات مذهبی و اخلاقی ایجاد کنیم که خانم‌ها و آقایان بتوانند با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌شان نقش تاثیرگذاری در شرکت مخازن سبز داشته باشند.

یزدانی کاشانی افزود: در هفته‌های آتی با تلاش همکاران پروژه عظیم مخازن را به مرحله بهره‌برداری و افتتاح می‌رسانیم و من از همه همکاران خانم و آقایی که با تلاش و زحمات شبانه‌روزی با وجود همه مشکلات باعث رقم خوردن این اتفاق بزرگ شدند تقدیر و تشکر می‌کنم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر