جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۱۰۷
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵

فکرشهر: امام جمعه موقت عسلویه گفت: سپاه هر کجا به میدان آمده موفق بوده و در هر عرصه ای به خصوص در عرصه دفاع از اسلام و انقلاب موفق بوده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام مصطفی بدری در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: در همه زمینه‌ها باید رضایت خداوند را مقدم بداریم، حدود الهی را رعایت کنیم، انجام واجبات و ترک محرمات را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی با بر شمردن صفات اهل بهشت از نظر امام صادق (ع) افزود: اهل بهشت چهار نشانه دارند؛ چهره‌ای شاد دارند، گشاده‌رو هستند، با اهل منزل و اهل محل و مردم با روی خوش برخورد می کنند؛ روی خوش نشان دادن صدقه محسوب می شود و گشاده رویی کینه را از بین می برد.

امام جمعه موقت عسلویه اضافه کرد: دومین صفت اهل بهشت این است که زبان نرم دارند؛ برخی زبان‌ها نیش دارند و مردم را اذیت می کند. زبان باید نرم باشد چراکه زبان نرم غوغا می کند.

وی بیان کرد: سومین علامت قلب مهربان است؛ قلب باید رئوف ومهربان باشد و وقتی قلب مهربان باشد انسان از حال اقوام وهمسایه خبر دارد دلش قبول نمی کند همسایه اش گرسنه باشد و به اقوام و خویشان توجه می کند.

حجت‌الاسلام بدری خاطرنشان کرد: چهارمین علامت اهل بهشت آن است که دست بخشنده دارد و به نیازمندان کمک می‌کند و به برادر دینی کمک می‌کند.

امام جمعه موقت عسلویه با تبریک ماه رجب گفت: ماه رجب ماه آماده سازی برای ورود به ماه رمضان است؛ از این ماه بهره ببریم‌ و استفاده کنیم‌. رجب ماه دوستی و ماهی است که منتسب به امیرمومنان حضرت علی (ع) است و ولادت آن حضرت در این ماه است. ولادت امام باقر(ع) و شهادت امام هادی در این ماه است.

وی به دیدار رهبر معظم انقلاب با مداحان اشاره کرد و افزود: حضرت آقا فرمودند دشمن چهل سال است از طرق مختلف وارد شده و تلاش می کند که به ما ضربه بزند ولی همه نقشه هایش نقش بر آب شده است؛ از ملت ما ضربه خورده سیلی خورده و محاسبات آنها تا الان غلط بوده و ما نباید غفلت کنیم.

حجت‌الاسلام بدری با تاکید بر اینکه باید بیدار باشیم و در میدان بمانیم و بدانیم مهمترین عامل پیروزی حفظ وحدت است تاکید کرد: نگذاریم این وحدت از بین برود و دشمن به اختلافات قومی و مذهبی دامن می‌زند. ما باید کمک حال هم باشیم و دست هم را بگیریم. حواسمان جمع باشد و وحدت ملی را حفظ کنیم.

وی افزود: دشمن به مقدسات ما اهانت می کند، یک روز به کتاب خدا اهانت می کند و یک روز به پیامبر اسلام اهانت می‌کند، یک روز به مراجع و به مرجعیت و رهبر معظم انقلاب اهانت می کند.

امام‌جمعه موقت عسلویه تاکید کرد: در هر حال مردم ما باید بصیرت داشته باشند.مردم ما آگاه و با بصیرت هستند و در تمام صحنه‌ها حضور دارند. کسانی مخالف فرهنگ اسلامی ودینی هستند مثل صدام و سلمان رشدی از بین می روند.

وی به اقدام ننگین و ناشایست پارلمان اروپا در اهانت به سپاه پاسداران گفت: به سپاه قهرمان ما اهانت کردند ولی ملت ما در صحنه است و این اقدام را محکوم‌ می کند.

بدری تاکید کرد: دشمن هر روز یک برنامه ای دارد و سپاه همیشه مورد هجمه دشمن قرار داشته است. ملت ما آگاه است و سپاه قهرمان ما وارتش قدرتمند ما که قدرت نظامی ما هستند نقشه دشمن را نقش بر آب می کند.

وی خاطرنشان کرد: سپاه هر کجا به میدان آمده موفق بوده است و در هر عرصه ای به خصوص در عرصه دفاع از اسلام و انقلاب موفق بوده است.

بدری گفت: تا سپاه از کشور دفاع می کند به مردم آسیبی نخواهد رسید. سپاه فقط به فکر خدمت به مردم است و در این راه جانفشانی می کند. ما نمازگزاران شهرستان عسلویه این اقدام پارلمان اروپا را به شدت محکوم‌ می کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر