شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۲۶۳
يکشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۷

فکرشهر: مدیر روابط عمومی و تشریفات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: به منظور اصلاح الگوی مصرف گاز، این سازمان اقدام به راه‌اندازی پویش آگاهی‌رسانی با عنوان «خانه همسایه سرد است» در ٣٤ فرودگاه کشور کرده است.

به گزارش فکرشهر، سید محمدباقر یوسف‌زاده روز یکشنبه در گفت‌وگو با با ایرنا اظهار کرد: این پویش در ٧٠٢ نمایشگر، ۳۴ فرودگاه و بیلبوردهای ۱۰ فرودگاه بزرگ کشور راه‌اندازی شده است.

وی افزود: آمارها نشان می دهد که در بخشی از کشور با مصرف بی‌رویه گاز مواجه هستیم که ناشی از اطلاع‌رسانی ضعیف به مردم است.

مدیر روابط عمومی وتشریفات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصریح کرد: بالابودن مصرف انرژی در ایران در مقایسه با سایر کشورها و نگرانی از ارقام رشد و ناترازی مصرف انرژی و به خصوص مصرف گاز در کشور، لزوم مشارکت عمومی در مدیریت صحیح و بهینه مصرف را دوچندان کرده تا در این فصل سرد، مشکلی برای تامین گاز در اقصی نقاط کشور ایجاد نشود.

یوسف‌زاده ادامه داد: اگرچه با تلاش کارکنان خدمتگزار صنعت نفت، شاهد تولید پایدار گاز هستیم اما در صورت اهتمام نداشتن بخشی از مردم به مصرف بهینه، می تواند مشکلاتی برای استفاده از نعمت گاز ایجاد کند.

وی با اشاره به تاثیر کارکرد رسانه‌ها بر افکار عمومی و لزوم همراهی و تشویق مردم برای اصلاح الگوی مصرف، عنوان کرد: اصلاح الگوی مصرف گاز را به عنوان یک ضرورت تلقی می کنیم و از مردم درخواست داریم با کاهش یک درجه‌ای دمای منازل، زمینه استفاده عمومی از گاز را فراهم سازند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر