جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۳۲۵۵۱
پنجشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۷

فکرشهر: بخش های ویژه بیمارستان نبی اکرم (ص) عسلویه استان بوشهر در مجموع شامل هشت تخت ای. سی یو و سی. سی. سی با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار روز پنجشنبه در آیینی با حضور دکتر سید میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، دکتر سید میرهاشم موسوی در این آیین گفت: دولت مردمی سیزدهم با وجود همه مشکلات همواره به مسئولان توصیه خدمت رسانی به مردم دارد.

وی بیان کرد: در طول یک سال گذشته اتفاقات خوبی در راستای خدمت به مردم رقم خورده است که با این رویکرد و تلاش مسئولان در بخش‌های محتلف اطمینان دارم خیلی از مشکلات کشور حل خواهد شد.

موسوی ادامه داد: در راستای پاسخ شایسته به مطالبات مردم و مسئولان در عسلویه نیز با جمع بندی موارد مطرح شده در این زمینه تصمیم‌گیری و به مسئولان منطقه اطلاع رسانی می‌شود.

وی عنوان کرد: در این مسیر سعی می‌کنیم با توسعه خدمات مدنظر شرمنده مردم نباشیم.

موسوی در این آیین در دیدارهایی صمیمانه با مردم و کادر بیمارستان نبی اکرم (ص) عسلویه مسائل و مطالبات آنان را مورد بررسی قرار داد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر نیز گفت: عملیات اجرایی هشت تخت آی.سی.یو و سی.سی.یو از ابتدای سال ۱۴۰۰ و با اعتبار ۱۴۰ میلیارد آغاز شده است.

حسن اسماعیلی افزود: این پروژه‌ از مطالبات مهم منطقه جنوب استان بوشهر است که نیاز مردم برای مراجعه به سایر مراکز درمانی را کاهش خواهد داد.

ابراهیم جواهری عضو هیأت‌ مدیره سازمان تامین اجتماعی، احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها، دکتر مهدی اسلامی معاون درمان، غلامحسین ستوده‌خو معاون بیمه‌ای و همچنین حسن ضابطی مدیرکل امور مجلس و دولت این سازمان، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی را در سی‌و یکمین سفر استانی به مقصد استان‌ بوشهر و شهرستان لامرد استان فارس همراهی می‌کنند.

سازمان تامین‌ اجتماعی هم‌اکنون نزدیک به ۵۰۰ شعبه بیمه‌ای و ۴۰۳ بیمارستان و مرکز درمانی در استان‌های مختلف‌، برای تولید و ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان، مستمری‌ بگیران و کارآفرینان دارد.

سفرهای استانی دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل این سازمان به استان‌های مختلف در راستای رویکرد دولت سیزدهم در زمینه حضور بلاواسطه در میان مردم و بررسی مسائل و مشکلات مردم از نزدیک و با هدف ارزیابی‌ مستقیم از ظرفیت‌ها و امکانات و موانع خدمت‌ رسانی، بررسی و اطلاع دقیق و بهنگام از مسائل و مشکلات و تلاش برای رفع برخی نواقص احتمالی انجام می‌شود.

در استان بوشهر در حال حاضر بالغ بر یک میلیون نفر از جمعیت استان بوشهر ، تحت پوشش خدمات متنوع بیمه‌ای و درمانی سازمان تامین‌ اجتماعی هستند که شامل ‌ حدود ۹۳۰ هزار نفر بیمه‌ شده اصلی و تبعی و نیز بالغ بر ۷۵ هزار نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر اصلی و تبعی است.

در استان بوشهر سازمان تامین‌ اجتماعی دارای ۱۵ شعبه، ۳ بیمارستان ملکی و ۷ مرکز درمانی ملکی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر