پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۱۵۲
يکشنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: پنج فروند شناور در آب‌های شهرستان گناوه و دیلم توقیف شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ یدالله شرفی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابله با قاچاق را به صورت ویژه در دستور کار داریم و از همه ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده می‌شود.

وی افزود: در اجرای طرح رعد ۱۰، دریابانان شهرستان گناوه با اشراف اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر حمل کالای قاچاق در شناورها و احتمال تخلیه غیرمجاز، بلافاصله بررسی ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در اقدامی به موقع و طی چند عملیات موفق به توقیف پنج فروند شناور در آب‌های شهرستان گناوه و دیلم شدند.

وی افزود: در بررسی از شناورهای توقیفی، هزار و ۹۴۵ قطعه لوازم یدکی، قطعات و موتور خودرو، هشت هزار و ۳۰۰ عدد لوازم آرایشی بهداشتی، پنج هزار عدد لوازم خرازی و نوشت‌افزار، ۱۵۰ طاقه پارچه معادل هشت هزار و ۷۰۰ متر و صدها اقلام دیگر به ارزش ۵۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ شرفی با اشاره به دستگیری هشت نفر متهم، خاطرنشان کرد: دریابانان با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان و کنترل دقیق شناورهای تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ خواهند کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر