جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۳۳۳۱۵
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: امروز معرفی محصولات دانش بنیان در کنار تاسیسات عظیم صنعت و قطب انرژی کشور، نوید دهنده آینده‌ای روشن برای حرکت صنعت بر مدار محصولات دانش بنیان به ویژه حوزه نفت، گاز و پتروشیمی است.

به گزارش فکرشهر، اکبر پورات سه‌شنبه ۹ اسفند در همایش رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان عسلویه اظهار کرد: برگزاری این رویداد یک اتفاق مبارکی است که در سرعت بخشی و عمق بخشی به ارتباط دانشگاه و صنعت و نقش محوری دانشگاه آزاد و اهتمام ویژه مسئولین دانشگاه به این موضوع نشان دهنده عزم جدی دانشگاه برای تحقق فرمایشات و انتظارات مقام معظم رهبری در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین است.

وی تصریح کرد: امروز نسخه‌ای با عنوان اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری برای رون رفت از چالش‌های اقتصادی مطرح شده و شرکت‌های دانش بنیان یکی از اساسی‌ترین کارها برای تحقق اقتصاد مقاومتی است. پورات بیان کرد: یکی از خصوصیات شرکت‌های دانش بنیان و محصولات آنان این است که از نظر فکر و ایده‌های جوانان همین مرز و بوم به منصه ظهور می‌رسد و نقش جوان و ظرفیت جوانی در آن آشکار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: تولیدات دانش بنیان باید متناسب با نیازهای روز دنیا و مناسب با مسائل و نیازهای اساسی استان، کشور و جهان تعریف شود و به سمتی حرکت کند که رقابت را با رقبا تشدید نماید و امروز ما در خیلی از حوزه‌های علمی و فناوری سرسخت‌ترین رقیب برای کشورهای دنیا هستیم که نمونه آن در حوزه فضایی و موشکی به عینه شاهد هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر