جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۳۴۸
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۷

فکرشهر: استاندار بوشهر از افتتاح و آغاز پروژه‌های بزرگ در استان با حضور رئیس جمهور خبر داد و گفت: اجتماع مردمی با حضور رئیس جمهور در دشتستان، دشتی و بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی‌زاده صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رئیس جمهور در استان بوشهر سه اجتماعی مردمی در شهرهای بوشهر، برازجان و خورموج خواهد داشت.

وی از برگزاری یک مراسم جشن ازدواج با حضور رئیس جمهور خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر سه دیدار مردمی، رئیس جمهور در سه مراسم افتتاح پروژه و سه نشست کاری شرکت خواهد کرد.

استاندار بوشهر بیان کرد: رئیس جمهور از صبح پنجشنبه تا عصر جمعه در استان بوشهر حضور خواهد داشت و در این سفر ۱۰ برنامه کاری پیش‌بینی شده است.

برگزاری ۳ مراسم افتتاحیه

وی برنامه‌های افتتاحیه را شامل پروژه‌های وزارت نیرو، پروژه‌های نفت و گاز و پتروشیمی و پروژه‌های وزارت راه عنوان کرد و افزود: پروژه‌های حوزه آب از مهمترین طرح‌های سفر رئیس جمهور در استان بوشهر است.

محمدی‌زاده بیان کرد: در مراسمی که در محل آب‌شیرین‌کن بوشهر برگزار خواهد شد، ۱۲ پروژه وزارت نیرو با اعتبار سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به صورت مجتمع با حضور رئیس جمهور افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی

وی با اشاره به افتتاح هفت میلیارد دلار پروژه‌های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در استان خاطرنشان کرد: از مهمترین پروژه‌ها می‌توان به افتتاح پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی، ۲ واحد پتروشیمی، توسعه نیروگاه برق بیدخون و مخازن نگهداری میعانات گازی اشاره کرد.

استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح ۲ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی در سطح استان اضافه کرد: ۴۷۰ واحد مسکونی در شهرهای استان بوشهر و هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی نیز در روستاها توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود.

وی توسعه زیرساخت‌های درمانی را از دیگر برنامه‌های سفر دانست و بیان کرد: با حضور وزیر بهداشت طرح‌های مهمی در استان افتتاح می‌شود که نقش مهمی در رفع مشکلات درمانی خواهد داشت.

مراسم جشن ازدواج آسان

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه استان بوشهر در حال حاضر حدود هزار و ۴۰۰ تخت درمانی دارد تصریح کرد: تا دو سال آینده حدود ۵۰۰ تخت به مراکز درمانی استان بوشهر افزوده خواهد شد.

وی افزود: مراسم جشن ازدواج آسان به میزبانی سپاه با حضور ۳۰۰ زوج با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود که جهیزیه این زوج‌ها نیز تأمین شده و به آنها هدیه خواهد شد.

دیدار با فعالان فرهنگی و اجتماعی

استاندار بوشهر دیدار با فعالان اجتماعی، فرهنگی و اعضای ستادهای انتخاباتی خبر داد و بیان کرد: ۱۳۰ نفر در این برنامه حضور خواهند داشت و ۱۰ نفر نظرات را به رئیس جمهور منتقل می‌کنند.

وی از برگزاری نشست رئیس جمهور با فعالان اقتصادی استان خبر داد و افزود: در این نشست فعالان بخش خصوصی، بخش خصولتی و بخش دولتی حضور خواهند داشت.

آب‌اندازی ناورزم شهید سلیمانی

محمدی‌زاده بیان کرد: عصر روز دوم سفر، نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود و همه مصوبات سفر در این برنامه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: مراسم آب‌اندازی ناورزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کارخانه شهید محلاتی به میزبانی سپاه با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر