پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۳۶۷
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳

فکرشهر: بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه شبانکاره گفت: از مهمترین مباحث در جلسات آموزش و پرورش موضوع آسیب های اجتماعی دانش آموزان است که همواره در جلسات مختلف باید بیان و با ارائه راهکارها پیگیری شود و گزارش عملکرد در این باره اعلام شود. 

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی بخشداری شبانکاره، ابراهیم حسینی ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز امور تربیتی و بزرگداشت هفته تربیت اسلامی به کسانی که در این عرصه به جامعه خدمتی ارائه می کنند در خصوص موضوع جلسه اظهار داشت: ما نه تنها در برابر دانش آموزان در محیط های آموزشی مسئول هستیم بلکه باید به این مقوله در سایر محیط کاری و مسئولیت خویش توجه کنیم.

وی بیان کرد: کار فرهنگی منوط به مکان و زمان خاصی نیست و آموزش و پرورش باید دایره کار تربیتی و فرهنگی اش را فراتر از محیط مدرسه در نظر بگیرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش تصریح کرد: آمادگی آموزش و پرورش درباره پذیرش فرهنگیان مسافر طی تعطیلات نوروز از دیگر موضوعات جلسه امروز است که می طلبد سایر ارگان ها، نهاد های شهری و روستایی در این خصوص در کنار مجموعه فرهنگی آموزش و پرورش قرار گیرند تا بهترین خدمات ممکن را به میهمانان نوروزی ارائه دهیم. 

حسینی در خصوص پیشنهاد فروش برخی زمین های مازاد متعلق به آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: با رای گیری صورت گرفته و نظر سایر اعضا در این شورا بر حفظ و عدم فروش زمین ها با قابلیت پیشرفت در حوزه مسکونی شهر و روستا تاکید شد و فقط با نظر اکثریت اجازه داده شد تا زمین های دور از مناطق مسکونی در این مجموعه شناسایی و در صورت عدم نیاز و استفاده و با ارائه پیشنهاد به استان در خصوص فروش آنها بشرط استفاده در پیشبرد عمران اردوگاه دانش آموزی و یا سایر مراکز آموزشی و تربیتی تصمیم گیری شود. 

 کوروش رستمی دبیر شورای آموزش و پرورش ابراز کرد: با توجه به کد دار شدن اردوگاه دانش آموزی شهید باهنر طی ماه های گذشته که جزء اردوگاه های استانی شناسایی می شود در خصوص جذب اعتبارات ملی در جهت رشد آن تلاش شود. 

 طی این جلسه هر کدام از اعضای شورا درباره موضوعات جلسه به بحث و تبادل نظر و ارائه راهکار پرداختند.

 به گزارش فکرشهر، دوشنبه۸ اسفند ماه با حضور بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش در منطقه، حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه، رستمی دبیر این شورا و رئیس اداره آموزش و پرورش، عبدالمجید قاسمی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی، سیدعلی محمدی معاون پرورشی و تربیت بدنی، حسین احمد زاده سرپرست معاونت آموزش در منطقه، سجاد ستوده منش شهردار شهر شبانکاره، محمد دهدشتی رئیس شورای شهر و سایر اعضا در محل سالن کنفرانس آموزش و پرورش برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر