جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۵۲۷
پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۸

فکرشهر: وزیر کشور رفع مشکلات و تامین نیازهای صیادان را ضروری دانست و گفت: نگاه ویژه‌ای به معیشت ساحل‌نشینان داریم.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد وحیدی بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از بندر شیرینو در شهرستان کنگان اظهار داشت: رفع مشکلات مردم در نقاط مختلف کشور با جدیت دنبال می‌شود و همه ظرفیت‌ها در این زمینه به‌کارگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: ساحل‌نشینان نقش مهمی را در عرصه اقتصادی بر عهده دارند و باید تلاش کنیم که ضمن رفع مشکلات آنها، زمینه برای فعالیت‌های متنوع آنان فراهم شود.

وزیر کشور با اشاره به نگاه ویژه به معیشت و فعالیت ساحل‌نشینان خاطرنشان کرد: تقویت و توسعه فعالیت‌های حوزه صید و صیادی با جدیت دنبال می‌شود.

رئیس شورای اسلامی بخش سیراف نیز با اشاره به وضعیت اسکله فرسوده شیرینو اظهار داشت: اسکله صیادی شیرینو نیازمند توسعه و لایروبی است.

ابراهیم بهمنی گفت: بیشتر مردم بندر شیرینو صیاد هستند و از این راه معیشت زندگی خود را تأمین می‌کنند متأسفانه با پر شدن اسکله زندگی صیادان با مشکل مواجه کرده است.

وی گفت: بندر شیرینو در استان بوشهر به عنوان بزرگترین روستای جنوب کشور با جمعیتی بیش از ۱۷ هزار نفر در بسیاری از زمینه‌ها محروم است.

رئیس شورای اسلامی بخش سیراف با بیان اینکه بیش از ۲۲ شهر استان بوشهر جمعیتی کمتر از روستای شیرینو دارند، اضافه کرد: با توجه به جمعیت بالای این روستا مردم آن نیازمند هستند که خدمات خود را در حد شهرداری و نه دهیاری دریافت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر